اسمارت‌فون سونی اکسپریا XZ4 احتمالا با یک دوربین 52 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

سونی با عرضه اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده خود احتمالا می‌خواهد کلیه رقبای حاضر در رقابت مگاپیکسلی را پشت سر بگذارد. یک تصویر جدید 16 مگاپیکسلی نشان می‌دهد که هندست آینده اکسپریا XZ4 سونی با سیستم دوربین پشتی سه‌گانه عرضه خواهد شد. پیکره‌بندی دوربین این اسمارت‌فون شامل حسگر اصلی 52 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی و یک حسگر TOF با رزولوشن 0.3 پیکسل خواهد بود.

تصویری که توسط وب‌سایت Sumanhoinfo به‌صورت آنلاین منتشر شده است نه‌تنها از وجود سیستم دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه حکایت دارد؛ بلکه مشخصات مربوط به حسگرهای تشکیل‌دهنده این سیستم را نیز اعلام می‌کند. همچنین تصویر مذکور نشان می‌دهد که سیستم دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در بخش پشتی دستگاه مستقر خواهد شد و حسگر اصلی 52 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 نیز در میانه ماژول قرار می‌گیرد. لنز تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.6 در بالای دوربین اصلی و حسگر TOF با گشودگی دیافراگم f/1.4 و رزولوشن 0.3 مگاپیکسل نیز در پایین آن جای می‌گیرد.

تصویر منتشر شده ظاهرا رسمی نبوده و به احتمال فراوان مبتنی بر CAD طراحی شده است؛ لذا احتمالا هنوز نسبت به صحت کامل آن تردیدهایی وجود دارد. با این‌حال گزارشات پیشین نشان دادند که سونی در ساختار دوربین این هندست تغییراتی بنیادین را اعمال خواهد کرد.

با برگزاری کنگره جهانی موبایل 2019 در اواخر ماه آینده احتمالا سونی از اسمارت‌فون اکسپریا XZ4 رونمایی می‌کند. بنابراین در آن مقطع زمانی احتمالا جزئیات بیش‌تری روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH