لامپ هوشمند

با بهترین لامپ‌های هوشمند آشنا شوید

گجت‌های بسیاری در عصر حاضر معرفی می‌شوند و هر کدام از آن‌ها به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی مجهز هستند. لامپ‌های هوشمند نیز جز همین خانواده به‌شمار می‌روند و تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند. همین مورد باعث شده تا انتخاب برای کاربران سخت‌تر گردد و باید وقت زیادی را برای شناخت ویژگی‌ هر یک از محصولات اختصاص دهید. اما راه‌حل دیگری هم وجود دارد. خوش‌بختانه راهنما در اختیارتان قرار گرفته تا در عرض چند دقیقه بهترین‌ها را بشناسید و سپس براساس نیاز یا سلیقه‌تان یکی از آ‌ن‌ها را خریداری نمایید. اگر شما هم می‌خواهید یکی از همین گجت‌ها را بخرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


یی‌لایت Sunflower

لامپ هوشمند

یی‌لایت جز کمپانی‌های برتر حوزه لامپ‌های هوشمند محسوب می‌شود و تا حالا از مدل‌های جذاب و باکیفیتی پرده برداشته. Sunflower نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دیوایس می‌تواند میلیون‌ها رنگ را به‌نمایش بگذارد و به خانه‌ یا محل کارتان حس و حالی جدید ببخشد. تولیدکننده نرم‌افزای را در اختیارتان قرار داده تا با کمک آن لامپ هوشمند را کنترل کنید و برای مثال درجه روشنایی آن را تغییر دهید. امکان تنظیم زمان‌بندی هم فراهم گشته و قادرید در بازه‌های زمانی مشخص، رنگ خاصی را برای Sunflower در نظر بگیرید. این محصول طول عمری بیش از ۲۰ هزار ساعت دارد و تا مدت‌ها نیازی به لامپ تازه‌ای پیدا نمی‌کنید.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

مایپو Playbulb Color

لامپ هوشمند

اگر قصد خرید یک لامپ هوشمند با قابلیت‌های بسیار و ارزش خرید بالا را دارید، در نتیجه این مدل را فراموش نکنید. Playbulb Color میلیون‌ها رنگ را نشان می‌دهد و به‌لطف اپلیکیشن اختصاصی قادر به کنترل دیوایس خواهید بود. می‌توانید رنگ آن را تغییر دهید، یک برنامه برای تغییر رنگ‌ها را تنظیم نمایید و همچنین لامپ را خاموش یا روشن کنید. گفتنی‌ست Playbulb Color دارای پایه‌های استاندارد است و نیاز شما را به مبدل از بین می‌برد. مطمئن باشید محصول مایپو به‌راحتی در همه خانه‌ها قابل نصب است. اما چیزی که این گجت را از اکثر رقبای خود متمایز می‌سازد، اسپیکر بلوتوث است. این دستگاه با کمک فن‌آوری بلوتوث می‌تواند به اسمارت فون متصل شده و با کیفیتی مناسب به پخش پلی‌لیست‌تان بپردازد.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

تی‌پی-لینک Kasa LB130_V1

لامپ هوشمند

می‌خواهید یکی از زیباترین لامپ‌های هوشمند مارکت را بخرید؟ پس این محصول را فراموش نکنید. شرکت تی‌پی‌-لینک ظاهری جذاب را برای دیوایس خود تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. به‌لطف اپلیکیشن اختصاصی می‌توانید رنگ‌های لامپ را تغییر دهید یا آن را از راه رور خاموش یا روشن نمایید. در ضمن قابلیت تنظیم یک برنامه نیز فراهم آمده. به این ترتیب در هر ساعتی قادرید رنگ خاصی را برای گجت تعریف کنید تا نور خانه یا محل کارتان در بازه‌های زمانی مورد نظر تغییر کند و کمی از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید. طول عمری بیش از ۲۵ هزار ساعت Kasa LB130_V1 را به لامپی با ارزش خرید بالا تبدیل کرده و گزینه‌ خوبی برای اکثر کاربران محسوب می‌شود. ناگفته نماند دستگاه مایپو با بیش‌تر سرپیچ‌ها سازگار است و در این صورت طیف وسیعی از یوزرها می‌توانند از این مدل بهره بجویند.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

مایپو Playbulb Rainbow

لامپ هوشمند

این محصول قابلیت نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ را دارد و برای همین هیچ‌وقت تکراری نخواهد شد. شرکت سازنده برنامه‌ای اختصاصی برای محصول خود در نظر گرفته که با کمک آن می‌توانید رنگ‌ لامپ هوشمند را تغییر دهید و دیوایس را خاموش یا روشن نمایید. گفتنی‌ست طیف گسترده‌ای از کاربران قادر به بهره‌گیری از این اپلیکیشن هستند و تقریبا هر یوزری می‌تواند از Playbulb Rainbow سود بجوید. پایه‌های استانداردی نیز برای گجت مذکور تدارک دیده شده تا در تمامی خانه‌ها و ساختمان‌ها قابل نصب باشد. عمر بالا جز مهم‌ترین دلایل خرید Playbulb Rainbow به‌حساب می‌آید و تا مدت‌ها نیازی نیست یک لامپ جدید بخرید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

یی‌لایت YLDP01YL

لامپ هوشمند

می‌خواهید مطالعه کنید؟ اما نیاز به نور بیش‌‌تری دارید؟ مشکلی نیست! YLDP01YL مایپو این موضوع را برای همیشه برطرف کرده. با خرید این محصول و دانلود اپلیکیشن آن می‌توانید شدت نور را کم یا زیاد کنید و با راحتی بیش‌تری به کتاب خواندن بپردازید. فن‌آوری ال‌ای‌دی مصرف کمی را برای دیوایس مذکور به ارمغان آورده و به این ترتیب نیازی نیست نگران قبض برق خود باشید. طول عمر بیش از ۲۵ هزار ساعت یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی YLDP01YL به‌حساب می‌آید که آن را تبدیل به لامپی جذاب و با ارزش خرید بالا نموده.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

فیلیپس a1792

لامپ هوشمند

فیلیپس یکی از سازندگان برتر حوزه لوازم دیجیتال محسوب می‌شود و در بخش لامپ‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. کم‌مصرف بودن یکی از ویژگی‌های اساسی این مدل به‌شمار می‌آید که آن را به دیوایسی مناسب برای همه کاربران مبدل نموده. امکان تنظیم شدت نور هم فراهم گشته تا در صورت نیاز نور محیط را کم یا زیاد نمایید. فیلیپس پایه‌های استانداردی برای a1792 فراهم آورده تا در بیش‌تر خانه‌ها و ساختمان‌ها قابل نصب باشد. طراحی زیبا و چشم‌گیر هم جز دلایل اصلی برای خرید محصول هلندی است و این دیوایس نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH