LightCam

با LightCam آشنا شوید: لامپ هوشمندی که به عنوان دوربین امنیتی نیز کار می‌کند!

لامپ‌های هوشمند اغلب مورد تردید بوده‌اند ولی اکنون خوشحالیم که LIFX و Philips Hue دیگر تنها سازندگان موجود در این زمینه نیستند. تولید‌کنندگان بسیاری خود را وارد عرصه رقابت در این صنعت کرده‌اند که ایده‌های برخی از آنها، بسیار جالب است. احتمالا تاکنون چیزی مانند LightCam ندیده‌اید. این محصول دقیقا آن چیزی‌ است که باید باشد، یک لامپ هوشمند که مضاعف بر آن به عنوان یک دوربین امنیتی نیز کار می‌کند!

طرح مفهومی آن بسیار ساده است، اما کاملا مشخص است که تیم تولید، بر روی این طرح با هدف و استراتژی خوبی کار کرده‌اند. به عنوان یک لامپ، به راحتی از طریق یک اپلیکیشن قابل کنترل است که اجازه می‌دهد آن را برای خاموش و روشن شدن تنظیم کنید. به طور خلاصه به راحتی قادرید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید، آن را با یک اشاره روشن کنید. این لامپ هوشمند بدون نیاز به هیچگونه وسیله اضافه با همه مدلی از سرپیچ‌های معمولی کار می‌کند. واقعا از این ساده‌تر نمی‌شود.

اما قسمت جالب LightCam ، دوربین آن است. لامپ طوری ساخته شده که سازگار با اغلب سر‌پیچ‌ها باشد ولی می‌توان حوزه کاریش‌ را گسترش داد و کاری کرد که بتوان از آن به عنوان دوربین نیز بهره جست. دوربین را می‌توان چرخاند، کشید و به صورت عمودی نیز قرار داد. در حقیقت شما به راحتی می‌توانید محل مورد نظر خود را برای دید داشتن دوربین، انتخاب کنید.

LightCam

 

امکانات دوربین هم شامل، فیلم‌برداری با کیفیت 1080p، مادون قرمز و حسگر هشدار حرکت است. به علاوه دوربین ضد آب هم هست. از راه دور نیز می‌توان به پخش زنده دوربین‌ها دسترسی پیدا کرد و آنها را بر روی حافظه نوری آن‌برد، ذخیره کرد (که تقریبا به اندازه یک هفته ضبط فیلم‌برداری جا دارد). همچنین می‌تواند از پشتیبان گیری به صورت ابری نیز استفاده کند. البته اگر شما روش‌های قدیمی‌تر را ترجیح می‌دهید می‌توانید فیلم‌ها را بر روی کامپیوتر، گوشی یا تبلت ذخیره کنید.

در کل، این یک جایگزین عالی برای دوربین‌های امنیتی معمولی است. چون ظاهر آن کمک می‌کند تا شبیه یک دوربین امنیتی به نظر نرسد و موجب سوظن نیز نشود و امنیت خانواده شما را به طور نامحسوس تامین کند.

خب ظاهرا علاقه‌مند شدید، شما می‌توانید آن را با قیمت بسیار پایین 89 دلار تهیه کنید. البته این یک تخفیف پنجاه درصدی را شامل شده است و اگر آن را از فروشگاه‌های عرضه تهیه کنید باید 179 دلار بپردازید. واقعا قیمت خوبی است با توجه به اینکه، شما اساسا آن را برای یک لامپ هوشمند و دوربین امنیتی می‌پردازید. فروش از ماه آگوست آغاز خواهد شد و برای فروشی 58 درصدی هدف‌گذاری شده است.

2 در مورد “با LightCam آشنا شوید: لامپ هوشمندی که به عنوان دوربین امنیتی نیز کار می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH