آشنایی با سرویس ذخیره سازی ابری پارسااسپیس

از زمان ورود کامپیوترها به زندگی ما، هر روز حجم بیشتری از داده های مختلف تولید و ذخیره می‌شوند. داده هایی که عمدتا ارزش اطلاعاتی بالایی برای ما دارند و نگهداری و حفظ آنها در زمان حاضر جایگزین مدل های قدیمی‌تر ذخیره سازی داده شده است. بسیاری از افراد گیگابایت‌ها و حتی ترابایت‌هایی از تصاویر و ویدیوهای زندگی خود را، حالا بجای آلبوم های کلاسیک روی کامپیوتر و موبایل و دیسک‌های ذخیره سازی فایل ذخیره و آرشیو می‌کنند. از زندگی روزمره که بگذریم، وبسایتها و سرویس های اینترنتی هم هر روزه با تولید و ذخیره سازی حجم عظیمی از فایلها روبه رو هستند و برای ذخیره سازی آنها روی سرورها، هزینه های گزافی پرداخت می‌کنند.

پارسااسپیس اولین سرویس تخصصی ذخیره سازی فایل روی اینترنت بصورت سرویس با امکانات سرویس های مدرن دنیا در این حوزه است. این سرویس کار خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است و میزبان وبسایت های بزرگ و کوچک زیادی برای ذخیره سازی فایل هایشان بوده است.
پارسا اسپیس با ارائه خدماتی منحصر به فرد سعی در پیشگامی در تمام حوزه‌های ذخیره سازی فایل در ایران دارد.

امکانات پارسا اسپیس

 

امکان استفاده از دامنه شخصی

پس از ثبت نام در پارسااسپیس، میتوانید روی دامنه‌های مختلف خود شروع به ذخیره سازی فایل کنید. اگر دامنه دارید، میتوانید یک زیردامنه از دامنه خود ( برای مثال cdn.yourname.com) را در سیستم وارد کنید، اگر هم دامنه نداشته باشید میتوانید یک زیردامنه از پارسااسپیس برای فضای ذخیره سازی شخصی خود انتخاب و استفاده نمایید.

امکان استفاده از دامنه ی شخصی به صاحبان وبسایت ها و مشاغل اینترنتی، اجازه‌ی ذخیره سازی فایل ها با نام خود و بدون هیچ وابستگی نامی به پارسااسپیس برای استقلال عمل به آنها میدهد. میتوانید، تصاویر، فایل های ویدیویی و هرنوع فایل دیگری را که مورد استفاده شماست در پارسا اسپیس ذخیره کرده و در وبسایت اصلی خود در قالب نمایش یا لینک دانلود استفاده کنید.

وب‌سرویس فایل برای برنامه‌نویسان

برنامه‌نویسان و متخصصان نرم افزاری با استفاده از API جامع پارسااسپیس، تمامی عملیات های فایلی خود را همچون آپلود فایل، لیست و عملیاتهای پایه ای همچون حذف و جابجایی و تغییر نام فایل ها و مدیریت دایرکتوری ها را به آسانی انجام دهند و بجای ذخیره‌ی فایلها در سرورهای گران قیمت، با کمترین قیمت ممکن فایلهای برنامه های خود را روی پارسااسپیس مدیریت کنند.

پنل اختصاصی

با استفاده از فایل منیجر و پنل اختصاصی پارسا اسپیس، امکان آپلود و مدیریت ساده ی فایل‌های خود را روی پارسا اسپیس دارید. به راحتی میتوانید فایلهای بزرگ و کوچک خود را روی پارسا اسپیس ذخیره کنید و به تمامی امکانات سرویس پارسا اسپیس از طریق وب دسترسی داشته باشید.

پروتکل ftp

کسانی که با فایلهای بزرگ و متعدد سروکار دارند معمولا کاربران حرفه‌ای پروتکل ftp نیز هستند. پروتکلی که با استفاده از نرم افزارهای تخصصی خود، به سادگی امکان مدیریت و زمانبندی آپلود فایلها را به شما می‌دهد. در پارسا اسپیس نیز برای سادگی کار، امکان استفاده از ftp بصورت جداگانه برای هر وبسایت ثبت شده در اکانت شما فعال است. کافیست یک نام کاربری و رمز عبور برای ftp وبسایت خود تنظیم کنید و کار خود را آغاز کنید.

پشتیبانی از پروتکل امن ssl و سرتیفیکیت رایگان

پارسا اسپیس از پروتکل ssl ( برای فعالسازی https ) پشتیبانی می‌کند. اگر قبلا سرتیفیکیتی برای دامنه ی خود خریداری کرده باشید، میتوانید آن را در پنل کاربری برای دامنه ی خود تنظیم کنید. اگر هم سرتیفیکیتی نداشته باشید، پارسا اسپیس امکانی را فرآهم آورده تا بصورت رایگان و خودکار با استفاده از سرویس Let’s Encrypt یک سرتیفیکیت رایگان برای دامنه‌ی شما دریافت و تنظیم کند. با این امکان، هر دامنه ای روی پارسا اسپیس در کمتر از ۵ دقیقه میتواند پروتکل امن ssl را فعال کند.

ترافیک نامحدود

پارسااسپیس برخلاف عمده ی سرویس های مشابه خارجی خود، هیچ هزینه ای برای ترافیک از شما دریافت نمی‌کند و تمام ترافیک مصرفی شما همواره رایگان است. در پارسا اسپیس شما صرفا هزینه ی فضای ذخیره سازی خود را میپردازید.

هاست دانلود

میتوانید از پارسااسپیس به عنوان هاست دانلود استفاده کنید. قیمت‌های رقابتی، کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی همیشگی این امکان را برای کسب و کارها فرآهم میکند که همواره به عنوان سرویسی قابل اتکا از پارسااسپیس برای جابجایی فایل‌های حجیم خود استفاده کنند.

همچنین این امکان برای کاربران حرفه‌ای فرآهم شده تا محتوای استاتیک وبسایت‌هایشان را روی پارسااسپیس سرو کنند.

پارسااسپیس با تجربه‌ای بالغ بر ۱۲ سال یکی از پیشگامان ارائه خدمات و سرویس‌های ابری در ایران است که با تمرکز بر کیفیت و ارائه خدمات نوین همواره در تلاش برای جذب رضایت کاربران خود است. شما می‌توانید بصورت رایگان در پارسااسپیس ثبت نام کرده، 5 گیگابایت فضای اختصاصی برای دو هفته دریافت کرده و کیفیت خدمات پارسااسپیس را بررسی کنید.

میتوانید برای اولین خرید خود با کد تخفیف itresan تمامی سرویس‌های پارسااسپیس را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

1 در مورد “آشنایی با سرویس ذخیره سازی ابری پارسااسپیس”

  1. من معمولاً نظر نمی نویسم، ولی انقدر این پارسا اسپیس باعث زحمت و دوباره کاری من شده که اینو براتون کامنت میذارم.
    من برای فایلهای ویدیویی سایت خودم (آموزش زبان انگلیسی، حجم فایل ها حدود 30-40 مگابایت هست) چند ماهه از پارسا اسپیس سرویس میگیریم. اصلاً خوب نیست، سرور آسیاتک شون یا دو روز یکبار قطعه، یا سرعتش افتضاحه. 3 بار هم تا حالا با پشتیبانی تماس گرفتم، مشکل رو حل میکنن ولی برای 2 روز … الان دارم انتقال میدم روی ایران سرور، اگه آپ تایم بالا نیاز دارین تحت هیچ شرایطی اطمینان نکنین، حتی اگه ماهی 1000 تومن هم به من سرویس بدن قبول نمیکنم دیگه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH