سامسونگ گلکسی M30: اسمارت‌فونی میان‌رده با مشخصاتی فراتر از حد انتظار!

سری جدید گلکسی M سامسونگ جهت رقابت با تولیدات کمپانی شیائومی در برخی بازارهای خاص طراحی شده است. استراتژی قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه شیائومی در این بازارها میزان فروش هندست‌های سامسونگی را تحت‌تاثیر قرار داده است. سامسونگ اخیرا اسمار‌ت‌فون‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 را در هندوستان عرضه کرد. این 2 هندست به ترتیب از پنل‌های LCD بزرگ با ابعاد 6.2 و 6.3 اینچ، ظرفیت رم و حافظه‌داخلی چشمگیر و پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه بهره می‌گیرند. گلکسی M10 با یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود؛ در حالی‌که گلکسی M20 با یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

سامسونگ در کنار این 2 مدل پیش‌تر عرضه شده، هندستی با نام گلکسی M30 را نیز ارایه خواهد کرد. این اسمارت‌فون سردم‌دار سری گلکسی M به‌شمار می‌آید. پیش‌تر در ماه ژانویه شایعاتی پیرامون برخی مشخصات این گوشی منتشر شد؛ اما امروز وب‌سایت PriceKart (به نقل از پایگاه MSPowerUser) جزئیات بیش‌تری را پیرامون اسمارت‌فون گلکسی M30 منتشر کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه از یک نمایشگر LCD با اندازه 6.38 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080 در 2210 پیکسل) و ناچ قطره‌ای (نمایشگر Infinity-V) بهره خواهد برد. تراشه اگزینوس 7904 توان پردازشی هندست را تامین نموده و این اسمارت‌فون از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی استفاده خواهد کرد (اگرچه عرضه مدلی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز محتمل خواهد بود).

گلکسی M30 پیشرفته‌ترین گوشی سری اقتصادی جدید سامسونگ محسوب می‌شود

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه از یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، یک حسگر 5 مگاپیکسلی با زاویه‌دید عریض و گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک حسگر 5 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دیافراگم f/2.2 جهت سنجش عمق صحنه میزبانی می‌کند. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 نیز در قسمت جلویی گوشی تعبیه خواهد شد. اسکنر اثرانگشت پشتی و باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. بنا به برخی دلایل، سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو و نه اندروید 9 پای به‌صورت پیش‌فرض بر روی گلکسی M30 نصب خواهد شد.

این همان محصولی است که امروزه صنعت اسمارت‌فون به آن علاقه دارد. رقابت در طیف گوشی‌های میان‌رده به حدی شدت یافته که برخی هندست‌های اصطلاحا اقتصادی نیز با ویژگی‌های شاخصی تولید می‌شوند. این مشخصات در هندست‌های رده‌بالای سال گذشته به چشم می‌خورند.

با توجه به این‌که هنوز از اسمارت‌فون گلکسی M30 رونمایی نشده است؛ لذا قیمت‌گذاری آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قیمت‌گذاری گلکسی M10 از 7990 روپیه (112 دلار آمریکا) آغاز می‌شود؛ در حالی‌که گلکسی M20 با برچسب قیمتی 10990 روپیه (155 دلار) روانه بازار شده است. هر 3 مدل از رنگ‌آمیزی جذابی برخوردار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH