سرانجام گوگل قابلیت هاور کارت تب را به مرورگر کروم اضافه کرد

گوگل در بازار مرورگر‌های اینترنتی همچنان در تلاش برای از میدان به در کردن رقبای دور و برش است. با اینکه مرورگر کروم با اختلاف بسیار زیادی در صدر برترین مرورگر‌های دنیا تکیه زده است ولی هنوز هم این مرورگر محبوب از نداشتن برخی قابلیت‌های موجود در دیگر مرورگر‌های رقیب رنج می‌برد.

مرورگر کروم

براساس آخرین اخبار منتشر شده از منابع غیررسمی، گوگل هاور کارت تب را به آخرین آپدیت نسخه قناری از مرورگر کروم افزوده است. هاور کارت تب این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند بدون نیاز به رفتن به سایر تب‌های باز شده، پیش‌نمایشی از محتوای آنها را در همان صفحه فعلی مشاهده نماید. این ویژگی با آنکه هنوز کامل نیست ولی ویژگی جدیدی نیز به حساب نمی‌آید زیرا پیش از گوگل، شرکت مایکروسافت این قابلیت را در مروگر اج گنجانده بود و پیشتر نیز مرورگر‌های اپرا و موزیلا فایرفاکس این قابلیت را در دسترس کاربرانشان قرار داده بودند.

در هر صورت با وجود قدیمی بودن این ویژگی، هنوز هم جای بسی خوشحالیست که شرکت گوگل با آنکه در جنگ مرورگر‌ها پیروز بلامنازع است ولی همچنان به فکر ارتقا و بهبود ویژگی‌های مرورگر کروم است. انتظار می‌رود آپدیت این قابلیت بعد از بررسی‌های نهایی در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل برای استفاده عموم کاربران منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH