تصاویر مطبوعاتی اسمارت‌فون سونی اکسپریا XA3 اولترا از طراحی کشیده این هندست حکایت دارند

با وجود عدم معرفی هندست‌های سری سونی اکسپریا XA3 در نمایشگاه CES ماه گذشته، اکنون تقریبا با قطعیت می‌توان اعلام کرد که این اسمارت‌فون‌ها طی رویداد MWC 2019 در اواخر ماه جاری معرفی خواهند شد. در فاصله زمانی کم‌تر از 2 هفته تا برگزاری این مراسم، اکنون مجموعه‌ای از تصاویر مطبوعاتی مربوط به اسمارت‌فون اکسپریا XA3 اولترا منتشر شده است.

میان‌رده غول‌پیکر آینده سونی همانند برادر کوچک‌تر خود از نسبت ابعاد غیرمعمول 21:9 استفاده می‌کند؛ در نتیجه این اسمارت‌فون دارای طراحی بسیار کشیده‌ای خواهد بود. نمایشگر 6.5 اینچی دستگاه از حواشی جانبی فوق‌العاده باریک برخوردار بوده و تقریبا فاقد هرگونه چانه تحتانی است. با این‌حال بنا بر برخی دلایل، سونی در این اسمارت‌فون از حاشیه فوقانی عریضی بهره گرفته و این موضوع، ارتفاع کلی دستگاه را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است.

طبق روال معمول، حاشیه فوقانی نمایشگر اکسپریا XA3 اولترا از بلندگوی گوشی، حسگر مجاورت و دوربین سلفی با ویژگی‌های نامشخص میزبانی می‌کند. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که ماژول دوربین پشتی گوشی از 2 حسگر تشکیل شده است. احتمالا یکی از این حسگرها به‌عنوان سنسور اصلی عمل نموده و دیگری به عکاسی بوکه و سایر مواردی که نیازمند اطلاعات مضاعف عمق است، کمک خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اکسپریا XA3 اولترا با تراشه اسنپ‌دراگون 660 ساخت کوالکام، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این هندست بایستی با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و یک باتری حدودا 4000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون در زمان عرضه با 2 رنگ‌بندی متفاوت آبی و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری دستگاه کاملا مبهم باقی‌مانده است؛ اما به احتمال فراوان این گجت اکسپریا XA3 اولترا نام‌گذاری نخواهد شد. در واقع احتمالا سونی برند XA خود را کاملا کنار گذاشته و از سری جدید اسمارت‌فون‌های خود رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH