افشای مشخصات و تصاویر مربوط به اسمارت‌واچ جدید سامسونگ

هفته گذشته یک تصویر مطبوعاتی از اسمارت‌واچ جدید سامسونگ به نمایش گذاشته شد. این تصویر طی ایام هفته به یکی از گجت‌های سامسونگ گلکسی اسپرت یا سامسونگ گلکسی اکتیو (SM-R500) نسبت داده شد. امروز وب‌سایت SamMobile (به نقل از سایت AndroidAuthority) مجموعه‌ای از تصاویر را منتشر کرد. این تصاویر، گمانه‌زنی‌های پیشین در خصوص عدم پیمایش زمانی کاربران از طریق چرخش حاشیه خارجی ساعت را موردتائید قرار می‌دهند. این دستگاه فاقد حاشیه خارجی است. تلاش برای چرخش حاشیه‌ای که وجود خارجی ندارد همانند این است که بخواهید یک لنز پیش‌تر سقوط کرده را از مقابل چشمان خود حذف نمایید. با فقدان یک واسط چرخشی بر روی ساعت، ضربه زدن و کشیدن انگشتان احتمالا تنها الگوهای پیمایشی موجود به‌شمار می‌ر‌‌وند.

این گزارش اعلام می‌کند که گلکسی واچ اکتیو از یک نمایشگر آمولد 1.1 اینچی با طراحی دایروی‌شکل و رزولوشن 360×360 پیکسل استفاده خواهد کرد. باتری 236 میلی‌آمپرساعتی این گجت در مقایسه با باتری 300 میلی‌آمپرساعتی به‌کارگیری شده در ساعت سامسونگ گیر اسپرت بسیار کوچک‌تر است. شارژر بازطراحی شده امکان قرارگیری ساعت بر روی سطح هموار و شارژ باتری دستگاه را فراهم می‌کند. چنان‌چه پیرامون شارژ باتری ساعت خود در خارج از منزل نگران هستید؛ در این‌صورت با استفاده از فناوری شارژ معکوس بی‌سیم که احتمالا در مدل‌های سه‌گانه گلکسی S10E، گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس ارایه می‌شود قادر به شارژ باتری اسمارت‌واچ خود خواهید بود. به‌خاطر داشته باشید که انرژی مورد استفاده جهت شارژ باتری گجت از طریق باتری اسمارت‌فون شما تامین می‌شود و بر اساس اظهارات مطرح شده این فرآیند بسیار آهسته انجام خواهد شد.

مشخصه ردیاب فعالیت سامسونگ گلکسی‌واچ اکتیو تنها با چندین پیمایش قابل‌دسترس خواهد بود

سایر شایعات از به‌کارگیری تراشه اگزینوس 9110 (با یک پردازنده 2 هسته‌ای)، اتصال NFC برای سرویس سامسونگ پی، بلوتوث 4.2 و درگاه ارتباطی وای‌فای حکایت دارند. بعلاوه این ساعت از مشخصه یادآور بیکسبی (Bixby Reminders) پشتیبانی نموده و به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل تایزن (ورژن 4.0.0.3) عرضه خواهد شد.

یک تصویر لو رفته نشان می‌دهد که اسمارت‌واچ مجهز به یک ردیاب فعالیت است که اطلاعات فوری در خصوص تعداد گام‌های برداشته شده توسط کاربر، تمرینات ورزشی نفس‌گیر و مواردی از این‌دست را در اختیار وی قرار می‌دهد. کاربران در صورت تمایل می‌توانند تنظیمات مربوط به نمایش پیوسته ضربان قلب را فعال کرده و در صورت افزایش بیش‌ازاندازه آن، اعلان هشدار را دریافت نمایند.

انتظار می‌رود که در روز 20 فوریه از سامسونگ گلکسی‌واچ اکتیو در کنار پرچم‌داران جدید سری گلکسی S10 و ایربادهای گلکسی رونمایی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH