انتشار تصاویر نسخه مشکی‌رنگ ایربادهای گلکسی سامسونگ

در گذشته سامسونگ غالبا پرچم‌دار جدید خود را به‌همراه یک جفت هدفون ممتاز ارایه می‌کرد و سری گلکسی S10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما این‌بار مشتریان در عوض یک جفت هدفون AKG، گلکسی بادز جدید سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

شارژ این گجت به‌صورت بی‌سیم و از طریق گوشی‌های گلکسی S10 امکان‌پذیر بوده و این قابلیت برای آن‌ها حیاتی است؛ چرا که بادها تنها مجهز به باتری‌های 58 میلی‌آمپرساعتی هستند و این ظرفیت به لطف وجود کیس‌همراه، 252 میلی‌آمپرساعت افزایش خواهد یافت. برای مقایسه جالب است بدانید که ظرفیت باتری ایربادهای Gear IconX 2018 معادل با 82 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری کیس آن برابر با 340 میلی‌آمپرساعت است.

در واقع به شهرت رسیدن این گجت‌ها مدیون شارژدهی باتری آن‌ها نبوده است. استفاده از فناوری شارژ معکوس بی‌سیم ارایه شده در سری گلکسی S10 تنها یک راه‌حل جزئی به‌شمار می‌رود. با این‌حال چنان‌چه شما یکی از ایربادهای جدید سامسونگ را خریداری نمایید؛ در این‌صورت حتی بدون وجود گوشی خود نیز قادر به پخش موسیقی خواهید بود.

گلکسی بادز با حافظه آفلاین 8 گیگابایتی خود (2 برابر ظرفیت حافظه Gear IconX) می‌تواند به‌صورت مستقل کار کند. این میزان حافظه بایستی برای ذخیره‌سازی حدودا 2000 فایل موسیقی کفایت نماید. همچنین اتصال بلوتوث این گجت از نسخه 4.2 به نسخه 5.0 ارتقا یافته است. گلکسی بادز جدید دارای گواهی حفاظتی IPX2 برای مقاومت در برابر عرق‌خوردگی است.

سامسونگ در کنار سری گلکسی S10 از گلکسی بادز جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد. این گجت به‌همراه پکیج تبلیغاتی پیش‌سفارشی در برخی کشورها ارایه می‌شوند. همچنین احتمالا هم‌زمان با عرضه سری گلکسی S10 در اوایل ماه مارس، امکان خریداری گلکسی بادز به‌صورت مجزا نیز فراهم خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH