گوشی شیائومی Mi 9 هفته آینده از راه می‌رسد

در اوایل سال میلادی جدید مشخص شد شیائومی قصد دارد گوشی پرچمدار جدید خود را با پردازنده اسنپدراگون 855 و دوربین سه‌گانه عرضه کند، حال خبر می‌رسد هفته آینده و روز 20 فوریه (یک اسفند) شیائومی Mi 9 معرفی خواهد شد، درست همان روزی که منتظر معرفی Galaxy S10 توسط سامسونگ هستیم.

اخیرا پوستری تبلیغاتی از پرچمدار جدید شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک دوربین سه‌گانه به صورت عمودی که زیر آن‌ها فلاش تعبیه شده، روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است که ما را تا حدودی یاد طراحی دوربین هواوی p20 پرو می‌اندازد. طبق آخرین گزارش‌ها این دوربین از سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 3D ToF بهره می‌برد و شیائومی امیدوارست بتواند رکورد امتیازی Dxomark که در اختیار هواوی p20 پرو است را از آن خود کند. تراشه اسنپدراگون 855 با همراهی مودم X24 LTE، نقش مغز پردازشگر را در این اسمارت فون ایفا خواهد کرد.

با توجه به آخرین رندر معتبری که از این گوشی منتشر شده است، بخش جلویی شیائومی Mi 9 تا حدودی شبیه وان پلاس 6 است. نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 به همراه یک عدد دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات پرچمدار جدید شیائومی است.

همچنین به احتمال زیاد شیائومی Mi 9 با یک شارژر 27 واتی، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، سیستم‌عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری MIUI 10 عرضه شود. این گوشی در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 436 دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH