یکپارچگی کامل Google Duo با وان‌پلاس 6/6T در جدیدترین به‌روزرسانی OxygenOS

کمپانی وان‌پلاس انتشار آخرین به‌روزرسانی OxygenOS برای اسمار‌ت‌فون‌های سال 2018 خود را آغاز کرده است. این فرآیند با انتشار OxygenOS 9.0.4 برای گوشی وان‌پلاس 6 و OxygenOS 9.0.12 برای وان‌پلاس 6T آغاز شد.

اگرچه این 2 به‌روزرسانی دارای شماره ساخت متفاوتی هستند؛ اما در واقع با تغییرات مشابهی ارایه شده‌اند. با این تفاوت که به‌روزرسانی وان‌پلاس 6T دربردارنده اصلاحاتی برای نمایشگر دستگاه بوده و آپدیت وان‌پلاس 6 فاقد چنین مشخصه‌ای است. به‌روزرسانی‌های OxygenOS 9.0.4 و 9.0.12 از یکپارچگی عمیق‌تر سرویس Google Dou باهندست‌های وان‌پلاس 6 و 6T برخوردار هستند. این موضوع بدان معناست که اکنون کاربران با استفاده از اپلیکیشن Google Dou می‌توانند نسبت به برقراری مستقیم تماس‌های ویدیویی از طریق گوشی یا برنامه پیام‌رسان دستگاه اقدام نمایند.

بعلاوه به‌روزرسانی‌های مربوط به هر 2 اسمارت‌فون برخی باگ‌های عمومی را برطرف نموده و عملکرد سیستمی را بهبود خواهند داد. همچنین آپدیت‌‌های جدید وان‌پلاس 6 و 6T، پچ امنیتی سیستم‌عامل اندروید را به تاریخ 1 ژانویه 2019 ارتقاء می‌دهند. این اقدام کمی ناامیدکننده است؛ چرا که گوگل پیش‌تر پچ امنیتی مربوط به ماه فوریه را منتشر کرد.

وان‌پلاس این به‌روزرسانی‌ها را از طریق OTA و برای درصد محدودی از کاربران منتشر می‌کند. این بسته‌ها ظرف چند روز آینده برای طیف گسترده‌تری از کاربران ارائه خواهند شد. چنان‌چه طی روزهای آینده، اعلان مربوط به دریافت به‌روزرسانی را مشاهده نکردید؛ در این‌صورت برای بررسی دستی موضوع می‌توانید به مسیر Settings > System > System Updates مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH