نوکیا 6.1

4 دلیل برای این‌که نوکیا 6.1 را بخریم

نوکیا یکی از تولیدکنندگان معتبر حوزه اسمارت فون‌ به‌شمار می‌رود که در سال‌های نه‌چندان دور برترین سازنده بازار موبایل محسوب می‌شد. گوشی‌های هوشمند این برند در سراسر دنیا به‌فروش می‌روند و گفتنی‌ست نوکیا سالانه از مدل‌های جذابی پرده برمی‌دارد. برای همین انتخاب بین این گجت‌ها بسیار سخت‌تر شده و باید ساعت‌های زیادی را برای تحقیقات و شناخت ویژگی‌های دیوایس‌ها اختصاص دهید. با این حال می‌توانید از راهنماهای خرید بهره ببرید تا در مدت زمان کمی بهترین‌ها را بشناسید و سپس هندست مورد نظرتان را خریداری نمایید. در این نوبت قصد داریم با نوکیا 6.1 بیش‌تر آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ فلزیِ جذاب!

نوکیا 6.1

ترکیب آلومینیوم و شیشه ظاهری مدرن و جذاب برای نوکیا 6.1 رقم زده و آن را در کلاس اسمارت فون‌های لوکس قرار می‌دهد. لازم به‌ذکر است که این آلیاژ آلومینیوم بسیار مقاوم است و حتی به‌مرور زمان آسیبی نخواهید دید. صفحه‌نمایش درخشان محصول فنلاندی بیش‌از ۷۳ درصد از قاب جلو را پوشانده و به‌همین علت حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف پنل به‌چشم می‌خورند. در قاب پشت‌ فلاش ال‌ای‌دی و دوربین در قابی قرار گرفته‌اند و حس‌گر اثر انگشت هم در پایین آن‌ها دیده می‌شود. می‌توان گفت قسمت پشتی وجه تمایز نوکیا 6.1 با دیگر گجت‌های بازار به‌حساب می‌آید. پس اگر به‌دنبال دیوایسی متفاوت هستید، حتما این مدل را در سبد خریدتان بگنجانید. برای این‌که گوشی آینده‌تان را براساس سلیقه خود بخرید، نوکیا گجت خود را در رنگ‌های چشم‌گیری تولید نموده که از آن جمله می‌توان به آبی اشاره کرد.

صفحه‌نمایش را فراموش نکنیم. تولیدکننده از یک دیسپلی ۵.۵ اینچی مجهز به فن‌آوری IPS بهره جسته که زاویه دید رضایت‌بخشی را برای نوکیا 6.1 به ارمغان آورده است. رزولوشن فول اچ‌دی نیز فراهم گشته تا قادر به دیدن پیکسل‌ها نباشید و جزئیات بسیاری در تصاویر مشاهده کنید. به‌عنوان مثال دیگر گوشه تیزی در رابط کاربری و اپلیکشن‌های موبایل نخواهید دید و از طرفی تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در نوکیا 6.1 لذت‌بخش‌تر خواهد شد. محافظی هم برای این صفحه در نظر گرفته شده تا در برابر عوامل گوناگون مقاوم باشد.

تلفیقی از اندروید وان و محصول کوآلکام!

نوکیا 6.1

سخت‌افزار رکنی اساسی در هر گجتی محسوب می‌شود و برای مثال بدون آن حتی نمی‌توانید اپلیکیشن یا یک بازی ساده را نصب و اجرا کنید. نوکیا هم به این موضوع پی برده و برای محصول میان‌رده خود از چیپست‌های سری ۶۰۰ کوآلکام بهره جسته. این پردازنده‌ها از قدرت نسبتا خوبی برخوردار هستند و به‌راحتی از پس برنامه‌های سبک و نیمه‌سنگین برمی‌آیند. به این ترتیب می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. همچنین این امکان به شما داده شده تا بعضی از گیم‌های اندرویدی را اجرا نمایید. با این حال، مقدار حافظه برای یک موبایل هوشمند بسیار مهم است. نوکیا محصول خود را در دو مدل به بازار عرضه کرده که در ورژن گران‌تر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار ۴ گیگابایت رم نصیب‌تان خواهد شد. در نتیجه می‌توانید اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید و در عین حال از محتواهای مختلف سود بجویید. گفتنی‌ست قادرید به عمل مالتی‌تسکینگ نیز بپردازید. در صورت کمبود حافظه نیز اجازه استفاده از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت را هم دارید.

شرکت سازنده اندروید ۸.۱ را برای نوکیا 6.1 تدارک دیده که به نگارش نهم اندروید نیز قابل آپدیت است. اما چیزی که این ورژن را از دیگر نسخه‌ها متفاوت کرده، بهینه‌سازی‌های متعدد آن است. اندروید وان برای گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده طراحی شده و از سرعت بالایی بهره می‌برد. در واقع بیش‌تر اپلیکیشن‌ها بدون لگ و کندی اجرا خواهند شد.

همکاری موفق آلمانی‌ها و فنلاندی‌ها برای ساخت دوربین!

نوکیا 6.1

همکاری زایس و اچ‌ام‌دی گلوبال باعث شده تا شاهد دوربینی باکیفیت در قاب پشتی باشیم که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده می‌گیرد و از زاویه دید گسترده‌ای بهره‌مند است. به این ترتیب نوکیا 6.1 گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به عکاسی به‌حساب می‌آید. فلاش‌های دوگانه باعث شده تا حتی در هنگام شب نیز به عکس‌برداری بپردازید و شاهکارهای هنری خلق کنید! عاشق فیلم‌برداری هستید؟ در نتیجه از نوکیا 6.1 غافل نشوید. ضبط ویدیو با رزولوشن 4K به شما داده شده و در این صورت خاطرات‌تان با تمام جزئیات ثبت خواهند شد.

خوش‌بختانه نوکیا دوربین جلو را فراموش نکرده و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره جسته. این دوربین سلفی‌های رضایت‌بخشی می‌گیرد و در ضمن می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت فول اچ‌دی بگیرید. پس اگر از طرفداران تماس تصویری هستید، حتما نوکیا 6.1 را مدنظر داشته باشید.

صرفه‌جویی در زمان و امنیتی پایدار!

نوکیا 6.1

نوکیا از تکنولوژی‌های مختلفی در دیوایس خود بهره گرفته که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها فن‌آوری شارژ سریع است. به‌لطف چنین قابلیتی دیگر نیازی نیست وقت زیادی را برای شارژ گجت‌تان تلف کنید. اسمارت فون در مدت زمان کمی فول‌شارژ خواهد شد. نمی‌خواهید کسی به دیتاهای شخصی‌ و محتواهای داخل گوشی دسترسی داشته باشد؟ به‌دنبال موبایلی امن هستید؟ پس حتما نوکیا 6.1 را خریداری نمایید. کمپانی تولیدکننده از یک حس‌گر اثر انگشت دقیق و سریع در قاب پشتی سود برده تا فقط شما قادر به آنلاک کردن هندست باشید. گفتنی‌ست انگشت‌تان به‌طور ناخودآگاه روی این سنسور قرار می‌گیرد و از این رو به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH