تلفنی میان رده از HTC با نام دیزایر 400 با مشخصات متفاوت رونمایی شد

1

 اچ تی سی دیزایر 400 نام یک تلفن هوشمند از این برند قدرتمند است که به تازگی در فضای آنلاین حرفهایی از آن زده می‌شود و اخیرا در وب سایتهای اچ تی سی در دو کشور روسیه و اوکراین ظاهر شده است.

دیزایر 400 یک تلفن میان رده است که دو سیمکارته بوده که مشخصاتش هنوز هم مشخص نیست و تبدیل به یک معما شده است. زیرا حتی زمانی که در این دو وب سایت ظاهر شد، مشخصاتش با آنچه تا بحال از آن شنیده بودیم متفاوت بود و حتی در دو وب سایت با دو مشخصات متفاوت نمایان شده است.

بر طبق آنچه وب سایت اچ تی سی اوکراین اعلام کرده است، دیزایر با یک پردازنده 2 هسته‌ای و 1 گیگاهرتزی اسنپدراگون و یک دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد آمد و این در حالی است که وب سایت روسیه گفته است این تلفن مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 200 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است، اما خوشبختانه فعلا شبهه‌ای درباره رابط کاربری این تلفن وجود ندارد و این دستگاه به طور قطع دارای سنس 5 خواهد بود.

از مشخصاتی که هر دو وب سایت به صورت مشترک به آن اشاره کرده‌اند می‌توان به صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 480×800 پیکسل، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و قابلیت ارتقا و یک باتری 1800 میلی آمپری اشاره کرد.

به احتمال زیاد هم این تلفن از Beats Audio پشتیبانی خواهد کرد.

حالا اینکه دقیقا قضیه از چه قرار است مشخص نیست و احتمال می‌رود این مشخصات مربوط به دو نسخه متفاوت از این اسمارتفون باشد. می‌توان گفت آنچه در وب سایت روسیه منتشر شده است به اشتباه مشخصات دیزایر 500 بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH