اپل در سال آینده، نمایش بسیار خیره‌ کننده‌ای خواهد داشت!

کمپانی اپل، امسال، نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و به‌نظر می‌رسد که سال آینده، شروع کاملا طوفانی دارد. تیم کوک، مدیرعامل اپل، در نامه‌ای به کارمندان شرکت اپل، از آن‌ها برای سالی که گذشت، تشکر کرده و آن‌ها را برای سال آینده، تشویق کرده است. در این نامه، تیم کوک اشاره کرده که خط تولید محصولات اپل در سال 2014 میلادی، بهبود پیدا خواهد کرد. در سال 2013، این کمپانی با فروش خیره کننده تبلت‌های آی‌پد ایر و آی‌فون 5S، عرضه نسل هفتم سیستم عامل iOS ، توانست رکورد خیره‌کننده‌ای را برجای بگذارد. همچنین تا بحال، 50 میلیارد برنامه از فروشگاه اپ استور دریافت شده است.

در این نامه، تیم کوک اشاره کرده که سال 2014 برای اپل، به یک سال بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد. او همچنین گفته: ما به‌شدت، به سال 2014 چشم دوخته‌ایم و برنامه‌های بسیار بزرگی داریم که فکر می‌کنیم، مشتریان، عاشق آن خواهند شد.»

یکی از پرانتظارترین محصولاتی که کمپانی اپل در سال 2014 عرضه خواهد کرد، ساعت مچی هوشمند iWatch می‌باشد. پروژه تولید انبوه این محصول بنا به‌دلایلی، به‌ تعویق افتاد. همچنین سال آینده، یک نسخه بسیار بزرگ‌تر از آی‌فون، ارائه می‌شود. یک گزارش در ماه گذشته، از طراحی و تولید آی‌فون‌هایی با صفحه نمایش بین 4.7 تا 5.5 اینچ، سخن گفته بود. صفحه نمایش آی‌فون بعدی اپل، احتمالا در لبه‌ها، حالت منحنی شکل دارد. به‌علاوه، مراسم معرفی نسخه 12 اینچی تبلت آی‌پد با نام iPad Pro، برای سال 2014 در نظر گرفته شده است.

1 در مورد “اپل در سال آینده، نمایش بسیار خیره‌ کننده‌ای خواهد داشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH