هدفون‌های بلوتوثی

بهترین هدفون‌های بلوتوثی بازار را بشناسید

می‌خواهید بدون دردسر به موزیک گوش دهید؟ به‌دنبال دیوایسی برای شنیدن موسیقی‌ها با وضوح بالا هستید؟ در نتیجه باید یک هدفون خریداری نمایید. این دستگاه‌ها امکان گوش کردن به آهنگ‌ها را به شما می‌دهند و در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند. هدفون‌های بلوتوثی نیز جز همین خانواده به‌شمار می‌آیند. با کمک آن هم می‌توانید به ورزش کردن یا انجام هر کار دیگری بپردازید و در عین حال بدون مزاحمت سیم‌ها موزیک‌های مورد علاقه‌تان را پلی نمایید. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین هدفون‌های بلوتوثی بازار آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


بنگ‌ اند آلفسن B And O Play H7

هدفون‌های بلوتوثی

بی‌تردید بنگ اند آلفسن یکی از برترین سازندگان حوزه صدا به‌شمار می‌آید که تا حالا از محصولات جذابی پرده برداشته. B And O Play H7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هدفون فوق مثل دیگر دیوایس‌های برند دانمارکی از دیزاینی جذاب و خیره‌کننده بهره‌مند است و در نگاه اول نظر هر کسی را جلب می‌کند. در واقع استفاده از ترکیب چرم، فلز، پارچه و پلیمر موجب افزایش زیبایی هدفون شده و آن را در کلاس گجت‌های لوکس قرار می‌دهد. گوشی‌های نرم و راحت B And O Play H7 امکان استفاده طولانی‌مدت از آن را فراهم آورده. به این ترتیب می‌توانید ساعت‌ها موزیک‌های دل‌خواه‌تان را پلی نمایید. میکروفونی هم برای‌تان در نظر گرفته شده تا با دوستان خود تماس بگیرید و به‌ تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. گفتنی‌ست باتری غول‌آسایی درون B And O Play H7 قرار گرفته که نوید عمر بالایی را می‌دهد. با این حال، مهم‌ترین دلیل برای خرید هدفون بنگ اند آلفسن، کیفیت پخش صداست. شرکت سازنده با کمک فن‌آوری‌های مختلف صدایی شفاف و با میزان باس مناسب را برای B And O Play H7 تدارک دیده و موسیقی‌ها با جزئیات بالا و کیفیتی کم‌نظیر پخش خواهند شد. پس اگر به‌دنبال یکی از بهترین هدفون‌های بازار هستید، حتما این محصول را مدنظر داشته باشید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

بیتس Studio 3

هدفون‌های بلوتوثی

این مدل یکی از گجت‌های جذاب به‌حساب می‌آید که از تکنولوژی‌های مختلفی سود می‌جوید. یکی از آن‌ها، فن‌آوری حذف نویز محیط است. در این صورت می‌توانید بدون مزاحمت صداهای اطراف به موزیک مورد علاقه‌تان گوش دهید. کیفیت بالای پخش صدا مهم‌ترین ویژگی Studio 3 شمرده می‌شود و مطمئن باشید موسیقی‌ها را با وضوح و جزئیات بالا پلی می‌نماید. تولیدکننده از یک باتری با عمر مطلوب در دیوایس خود بهره جسته که نیاز هر کاربری را برطرف می‌کند و تا ساعت‌ها می‌توانید به شنیدن پلی‌لیست‌تان بپردازید. همچنین بیتس از قابلیتی به‌نام Fast Fuel استفاده نموده که باتری را در مدت زمان کمی شارژ خواهد کرد و دیگر نیازی نیست وقت‌تان را هدر دهید. میکروقونی حساس هم به‌کار گرفته شده تا با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و در عین حال به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. ناگفته نماند بیتس طراحی مدرن و ساده‌ای برای Studio 3 تدارک دیده که زیبایی بی‌نظیری را به هدفون آمریکایی بخشیده.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

بیتس Studio Wireless

هدفون‌های بلوتوثی

قابلیت حذف نویز محیط به یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این هدفون تبدیل شده و به این ترتیب می‌توانید بدون مزاحمت صدای محیط به شنیدن موزیک‌ دل‌خواه‌تان بپردازید. میکروفونی هم در اختیارتان قرار گرفته تا با دوستان و همکاران تماس بگیرید و همچنین به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. باتری برای یک هدفون بلوتوثی از اهمیت زیادی برخوردار است و خوش‌بختانه بیتس به این موضوع پی برده. باتری غول‌پیکر Studio Wireless عمر بالایی را برای آن فراهم آورده و آن را به گزینه‌ای عالی در بین رقبا تبدیل نموده. گفتنی‌ست موزیک‌ها با شفافیت مطلوب و میزبان باس مناسب پخش خواهند شد و حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌کنند. طراحی جذاب و مدرن جزء لاینفک هدفون‌های بیتس به‌حساب می‌آید و Studio Wireless نیز از این قانون پیروی می‌نماید. به‌جرئت می‌توان گفت دیزاین محصول آمریکایی در سطح برترین‌های بازار است و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سنهایزر CX 7.00BT

هدفون‌های بلوتوثی

نک‌بندها جز خانواده هدفون‌ها به‌شمار می‌آیند و گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش محسوب می‌شوند. با کمک آن‌ها می‌توانید به دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازید و در عین حال موسیقی‌های دل‌خواه‌تان را گوش دهید. CX 7.00BT نیز از این دسته هدفون‌هاست. وزن کم دیوایس باعث شده تا پس از مدتی حضور نک‌بند را بر روی گردن‌تان حس نکنید و به‌راحتی پلی‌لیست را پخش کنید. با این همه، کیفیت کم‌نظیر صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید CX 7.00BT محسوب می‌شود و موزیک‌ها با شفافیت و وضوح بالا پلی می‌شوند. تولیدکننده از یک باتری با عمر رضایت‌بخش در محصول خود بهره جسته و به این ترتیب CX 7.00BT تا ساعت‌ها نیازی به شارژ مجدد پیدا نمی‌کند. میکروفونی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا با دوستان‌تان تماس بگیرد و همین‌طور به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. سنهایزر کنترلرهایی را روی بدنه طراحی نموده تا با یک اشاره موسیقی را متوقف کرده، ترک بعدی را پخش کنید یا صدا را کم و زیاد نمایید. گوشی‌های ارگونومیک به دلیلی برای خرید CX 7.00BT تبدیل شده و به‌لطف آن‌ها بدون احساس خستگی قادر به گوش کردن موزیک‌های مورد علاقه‌تان هستید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH