نسخه محدود گوشی Meizu 16 Plus Sound Color به همراه هدفون‌های لاکچری رونمایی شد

دیروز یک نسخه خاص از هندست مایزو به نام Meizu 16 Plus Sound Color در تعداد محدود توسط شرکت رونمایی شد ولی هنوز برای خرید عموم در دسترس نیست. با این حال برچسب قیمت 680 دلاری این نسخه ویژه برای این برند کوچک، شاید کمی غیرعادی باشد ولی در مقایسه با گوشی‌های 1000 دلاری موجود در بازار چندان گران به نظر نرسد ولی وقتی بدانید که در جعبه این هندست شگفت‌انگیز همان‌طور که از نام‌گذاریش بر می‌آید اضافات و لوازم جانبی صوتی و البته گران‌قیمت دیگری نیز به چشم می‌خورد، قطعا تعجب‌تان بیشتر خواهد شد!

Meizu 16 Plus

همان‌طور که اشاره شد خریداران خوش‌شانس این نسخه خاص، همراه آن، یک هدست Astrell&Kern Billie Jean، نیز دریافت خواهند کرد که به تنهایی 350 دلار قیمت دارد. این گجت از فناوری ابداعی Jerry Harvey بهره می‌برد و دارای یک سیستم درایور دبل بالانس آرمچر برای تولید یک صدا شفاف و تنظیم شده است.

به علاوه شما می‌توانید آن را مستقیما به گوشی خود متصل نمایید یا از Astrell&Kern XB10 استفاده کنید. این گجت نیز یک پک بلوتوثی پرتابل است که تحت پشتیبانی Bluetooth aptX HD قرار دارد و از یک های‌فای DAC پلاس و یک amp سود می‌برد که خروجی‌های 3.5 میلی‌متری آن‌بالانس و 2.5 میلی‌متری بالانس ارایه می‌دهد.

ضمنا لازم است بدانید که به عنوان یک گوشی هوشمند، مدل 16 پلاس با رنگ آبی آرورا با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به طور معمول، 472 دلار قیمت دارد. اطلاعات بیشتر مربوط به خرید یک دستگاه از آن را می‌توانید در سایت رسمی مشاهده نمایید ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه Meizu 16 Plus Sound Color اعلام نشده است.

Meizu 16 Plus

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH