ترفندهای سامسونگ برای در دست گرفتن نبض بازار آمریکا

بیستم فوریه یکی از شلوغ‌ترین روزهای کاری تاریخ سامسونگ خواهد بود. در این روز کره‌ای‌ها از سه اسمارت‌فون خانواده گلکسی S10، گوشی خم‌شدنی گلکسی F و گلکسی ایربادها رونمایی خواهند کرد. اما بر اساس اعلام شرکت، افتتاحیه سه فروشگاه جدید در نقاط مختلف ایالات متحده نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز اتفاق خواهد افتاد.

بازدیدکنندگان از این فروشگاه‌ها می‌توانند ضمن خرید محصولات سامسونگ از قبیل اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی و غیره، از نزدیک کار کردن با آنها را نیز تجربه کنند. بعلاوه این فروشگاه‌ها محلی برای ارایه خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات شرکت کره‌ای نیز خواهند بود. تجربه بازی با صفحه نمایش‌های 4K سامسونگ، خلق ایموجی‌های واقعیت افزوده و تجربه کار با اولین تلویزیون‌های 8K از دیگر امکاناتی است که برای این فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر اجرایی شرکت سامسونگ در آمریکا، YH Eom، فروشگاه‌های سامسونگ اکسپرینس را محلی برای مشاهده تکنولوژی‌های شرکت کره‌ای و کاربرد آنها در زندگی روزمره دانسته است. همچنین وی با دعوت از طرفداران سامسونگ برای حضور در این فروشگاه‌ها ابراز کرده که تلاش‌های زیادی برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان از این فروشگاه‌ها صورت پذیرفته است.

اپل نیز در چند سال گذشته با تغییر رویه فروشگاه‌های خود، آنها را از مکان‌هایی صرفا برای فروش محصولات شرکت، به محلی برای حضور علاقه‌مندان تکنولوژی و کاربران برای تجربه کار با محصولات تولیدی کوپرتینویی‌ها بدل کرده است. سامسونگ نیز با این افتتاحیه‌ها اولین قدم‌ها را در این راه برداشته است و حال باید دید این فروشگاه‌ها تاثیری نیز بر افزایش سهم شرکت از بازار آمریکا خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH