اسمارت فون انرجایزر پاورمکس P18K Pop تا 50 روز شارژدهی خواهد داشت!

کمپانی Avenir Telecom با عرضه سری آلتیمیت، برند گوشی‌های انرجایزر را به سمت هندست‌هایی ممتازتر هدایت می‌کند. اما هندستی مانند آلتیمیت U620S Pop از مشخصه برجسته این برند یعنی شارژدهی فوق‌العاده باتری بی‌بهره بود. اسمارت‌فون جدید انرجایزر پاورمکس P18K Pop برای حل این مشکل ارایه شده است. باتری 18000 میلی‌آمپرساعتی P18K باعث تمایز این هندست شده و در مقایسه با باتری اسمارت‌فون P16K پرو بسیار قدرتمندتر است. با وجود این باتری کاربران می‌توانند بدون نیاز به منبع تامین انرژی به سفرهای طولانی بروند. باتری این گوشی، 4 روز پخش بی‌وقفه موسیقی، 2 روز پخش ویدیو یا حداکثر 50 روز حالت استندبای را به کاربران نوید می‌دهد.

همچنین گوشی از شارژ سریع 18 واتی و فناوریUSB Power Delivery 2.0  پشتیبانی می‌کند. این موضوع برای باتری با چنین ظرفیتی حیاتی به‌نظر می‌رسد. بعلاوه شما می‌توانید از P18K به‌عنوان یک پاوربانک استفاده کرده و سایر گوشی‌ها و ابزارهای‌جانبی را شارژ نمایید.

اسمارت‌فون انرجایزر پاورمکس P18K Pop

این گوشی به‌خودی‌خود از سخت‌افزاری تقریبا مشابه با U620S Pop استفاده می‌کند. تنها تفاوت موجود میان این 2 اسمارت‌فون به ظرفیت بسیار بالاتر باتری (18000 میلی‌آمپرساعت در برابر 3200 میلی‌آمپرساعت) و ضخامت بالاتر آن (18 میلی‌متر در مقابل 10.3 میلی‌متر) مربوط می‌شود.

کلمه Pop به ساختار کشویی دوربین سلفی اشاره می‌کند. این ماژول از دوربین دوگانه شامل حسگرهای 16 و 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. در بخش پشتی دستگاه نیز 3 دوربین 12، 5 و 2 مگاپیکسلی به چشم می‌خورند. این دوربین‌ها قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p هستند (از ضبط ویدیویی 4K پشتیبانی نمی‌شود).

انرجایزر پاورمکس P18K Pop مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. به لطف پیکره‌بندی کشویی دوربین جلویی، نمایشگر گوشی فاقد هرگونه ناچ است. این هندست کماکان سیستم‌عامل اندروید 9 پای را اجرا نموده و از تراشه هلیو P70 شرکت مدیاتک به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره می‌گیرد. همچنین امکان افزایش 2 برابری فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد.

پورت USB-C جهت شارژ گوشی در قسمت انتهایی آن قرار گرفته و این هندست به‌همراه هدفون‌های سیم‌دار و بدون جک صوتی 3.5 میلی‌متری روانه بازار می‌شود. اسمارت‌فون P18K Pop در ماه ژوئن سال جاری عرضه خواهد شد. در حال حاضر قیمت‌گذاری دستگاه اعلام نشده است؛ اما این هندست در کنار 25 مدل دیگر انرجایزر در رویداد MWC حاضر خواهند بود. لذا با برگزاری این مراسم احتمالا جزئیات بیش‌تری پیرامون اسمارت‌فون‌های مذکور منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH