پرچم‌داران هواوی P30 و P30 پرو با نمایشگرهای فول اچ‌دی و اندروید 9 پای عرضه خواهند شد

در حال حاضر جزئیات مربوط به برنامه‌های هواوی در خصوص پرچم‌داران جدید P30 و P30 پرو، دستگاه‌های 5G آینده و حضور در رویداد MWC 2019 مشخص نشده است. تا آن‌جا که می‌دانیم، کمپانی طی رویداد 24 فوریه در شهر بارسلونا به تبلیغ، رونمایی یا حداقل بحث پیرامون محصول 5G خود خواهد پرداخت. با این‌حال گفته شده که اعلامیه مطبوعاتی اخیر شعبه لهستانی هواوی تصادفا اشاره کرده که پرچم‌دار جدید P30 اواخر ماه مارس (احتمالا 28 مارس) در شهر پاریس رونمایی خواهد شد. بدین‌ترتیب هواوی برای برگزاری این مراسم ترکیب زمانی و مکانی موردعلاقه خود را مدنظر قرار داده است.

پروفایل‌های عامل کاربر در اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و P30 پرو

اطلاعات قابل‌دسترس پیرامون هندست‌های هواوی P30 و P30 پرو نسبتا متناقض هستند. اکثر این جزئیات از تصاویر منتشر شده توسط تولیدکنندگان ثالث کیس استخراج شده‌اند. امروز یک پروفایل عامل کاربری جدید در رابطه با اسمارت‌فون‌های ELE-L29 و VOG-L29 منتشر شد. شناسه‌های مذکور در واقع بایستی به‌ترتیب متعلق به هندست‌های هواوی P30 و P30 پرو باشند.

با توجه به ماهیت فایل توصیف‌کننده مشخصات دستگاه، این گزینه اطلاعات اندکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مورد خاص اعلام شده که هر 2 هندست سری P30 مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل خواهند بود. همچنین به نام اندروید 9 پای بارها اشاره شده است؛ بنابراین به احتمال فراوان گجت‌های مذکور با این نسخه از سیستم‌عامل اندروید عرضه خواهند شد. فراتر از این موارد، جزئیات اندکی در خصوص گوشی‌های P30 و P30 پرو اعلام شده است. تصاویر کیس پیش‌تر اشاره شده تائید می‌کرد که هواوی P30 پرو از 4 دوربین با چیدمان عمودی به‌همراه فلاش LED دوگانه در سمت راست آن بهره خواهد برد. نسخه معمولی هواوی P30 از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی و یک فلاش در زیر آن‌ها استفاده خواهد کرد. در بخش جلویی هر 2 گوشی یک ناچ قطره‌ای مشاهده می‌شود. این ناچ با نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های هواوی میت 20 و میت 20X شباهت فراوانی دارد.

اطلاعات فراتر از موارد مطرح شده صرفا حدسیاتی علمی و نوعی گمانه‌زنی هستند. برای مثال می‌توان به احتمال استفاده از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پنل اولد اشاره کرد. بنا بر 2 دلیل هر 2 هندست سری P30 احتمالا بار دیگر از تراشه شناخته شده کایرین 980 استفاده می‌کنند. نخست این‌که مودم 5G مدل 5000 تحت مالکیت هواوی برای عرضه با تراشه کایرین 980 طراحی شده است. بعلاوه هواوی بنا بر عادت معمول، تراشه‌های جدید خود را ابتدا در دستگاه‌های خانواده میت و سپس در هندست‌های سری P عرضه می‌کند.

همچنین در خصوص کم‌وکیف حضور هواوی در رویداد MWC نیز پرسش‌های فراوانی در ذهن کارشناسان ایجاد شده است. همگی وعده قبلی هواوی برای معرفی یک گوشی 5G تاشو را به‌خاطر داریم. با توجه به رزولوشن نسبتا استاندارد مطرح شده بعید است این دستگاه همان هواوی P30 یا P30 پرو باشد. به لحاظ فنی کمپانی وعده داده مجموعه‌ای از گوشی‌های 5G را عرضه نماید؛ بنابراین احتمالا شاهد عرضه یک نسخه غیرتاشو گوشی نیز خواهیم بود. اعلامیه مراسم به موضوع “اینترنت اشیا” اشاره می‌کند؛ لذا احتمالا از روتر خانگی 5G جدید کمپانی نیز رونمایی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH