لپ‌تاپ‌ها

با بهترین لپ‌تاپ‌ها در رنج قیمتی زیر 10 میلیون تومان آشنا شوید

به‌دنبال دیوایسی برای تجربه جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌ها هستید؟ می‌خواهید بدون لگ و کندی اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود را نصب کنید؟ قصد دارید گجتی با قابلیت انجام کارهای حرفه‌ای خریداری نمایید؟ در نتیجه شما به یک لپ‌تاپ نیازمندید. این خانواده از دستگاه‌ها در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی مختلف تولید می‌شوند و هر یک از قابلیت منحصربه‌فردی بهره می‌گیرند. به‌همین دلیل، انتخاب این کامپیوترهای قابل‌حمل بسیار دشوار شده و بهتر است از راهنماها استفاده کنیم. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین لپ‌تاپ‌های زیر ۱۰ میلیون تومان آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


ایسوس X542UQ

لپ‌تاپ‌ها

پردازنده‌ای بالارده از اینتل قلب تپنده لپ‌تاپ را تشکیل داده و قدرت بسیاری به آن بخشیده. در واقع بیش‌تر برنامه‌ها بدون نقص اجرا می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید اعمال حرفه‌ای خود را انجام دهید. ۴ مگابایت حافظه کش و ۸ گیگابایت رم جز ویژگی‌های X542UQ به‌حساب می‌آیند و آن را به دیوایسی توان‌مند بدل کرده‌اند. برای این‌که اطلاعات شخصی‌تان را حفظ نمایید و در عین حال به دانلود و ذخیره محتواهای مختلف بپردازید، تولیدکننده از 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در این محصول بهره جسته که نیاز بیش‌تر یوزرها را پوشش می‌دهد. از پردازش‌گر گرافیکی انویدیا با ۲ گیگابایت رم غافل نشویم. به این ترتیب قادر به تجربه برخی از گیم‌های ویندوزی هستید. صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی X542UQ نظر هر کسی را جلب می‌کند و تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. بلندگوهای استریو نقطه قوتی برای گجت تایوانی به‌شمار می‌آید و ناگفته نماند موسیقی‌ها با وضوح و شفافیت بالا پخش می‌شوند. ایسوس از یک باتری ۳ سلولی در این لپ‌تاپ بهره گرفته که از عمر رضایت‌بخشی برخوردار است. در نتیجه با یک‌بار شارژ تا ساعت‌ها می‌توانید با دیوایس کار کنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

ایسر Aspire A515-51G-30P2

لپ‌تاپ‌ها

چیپست برای لپ‌تاپ‌ها قطعه‌ای بسیار مهم محسوب می‌شود که بدون حضور آن عملا هیچ کاری صورت نمی‌گیرد. چیپست Core i3 مهمان Aspire A515-51G-30P2 شده و به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون نقص اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا کنید. ۳ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم محصول تایوانی را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران تبدیل کرده و با کمک این لپ‌‌تاپ می‌توانید طیف وسیعی از برنامه‌ها را تجربه کنید. ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی یکی از دلایل خرید مدل مذکور شمرده می‌شود و آزادی زیادی به کاربر می‌دهد. قادرید حجم زیادی از اطلاعات را ذخیره کنید و همچنین به دانلود و سیو فیلم‌ها و گیم‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. صحبت از گیم شد. پردازش‌گر گرافیکی GeForce MX130 با ۲ گیگابایت رم هم در نظر گرفته شده تا بتوانید برخی از بازی‌ها را اجرا کنید. صفحه‌نمایشی ۱۵ اینچی و با کیفیت فول اچ‌دی برای لپ‌تاپ ایسر فراهم آمده تا به‌راحتی کارهای‌تان را انجام دهید و از دیدن سریال‌ها و انیمیشن‌ها لذت ببرید. باتری ۴ سلولی، Aspire A515-51G-30P2 را به گزینه‌ای مناسب برای عاشقان سفر تبدیل کرده و تا ساعت‌ها قادرید از دیوایس بهره ببرید.

قیمت: ۷ میلیون تومان

اچ‌پی 15-BW081NIA

لپ‌تاپ‌ها

پردازنده ای‌ام‌دی با ۱ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم به‌سادگی از پس برنامه‌های سبک برمی‌آید و بدون لگ و کندی می‌توانید اعمال روزمره خود را به‌ پایان برسانید. پردازش‌گر گرافیکی مجزا با ۲ گیگابایت رم هم تدارک دیده شده تا قادر به تجربه برخی از گیم‌های ویندوزی باشید. با این همه، ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید 15-BW081NIA به‌حساب می‌آید. در نتیجه می‌توانید محتواهای مختلف را دانلود و ذخیره کنید و همین‌طور اطلاعات شخصی‌تان را حفظ نمایید. نمایشگر ۱۵ اینچی محصول با رزولوشن اچ‌دی همراه گشته و لازم به‌ذکر است که در این پنل غول‌آسا انجام کارها راحت‌تر شده. تولیدکننده از یک باتری ۴ سلولی در لپ‌تاپ خود بهره جسته که عمر بالایی را برای 15-BW081NIA رقم زده. در حقیقت با یک‌بار شارژ تا چندین ساعت قادر به استفاده از دیوایس اچ‌پی خواهید بود. طراحی ساده و جذاب بخش لاینفک محصولات اچ‌پی شمرده می‌شود و گجت مذکور نیز از این قانون پیروی می‌کند. در واقع 15-BW081NIA از دیزاینی چشم‌نواز و زیبا بهره می‌برد که نظر هر کاربری را جلب می‌نماید.

قیمت: ۵ میلیون تومان

لنوو V110 – L

لپ‌تاپ‌ها

لنوو از پردازنده ای‌ام‌دی در این محصول بهره جسته تا V110 – L بدون لگ و کندی بتواند اپلیکیشن‌های سبک را اجرا کند و شما قادر به انجام کارهای روزمره خود باشید. ۱ مگابایت حافظه کش در کنار ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته و به این ترتیب قادر به تجربه طیف وسیعی از برنامه‌ها خواهید بود. ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فراهم آمده تا دیتاهای ضروری حفظ شوند و در عین حال بتوانید محتواهای گوناگون را دانلود و ذخیره نمایید. خوش‌بختانه لنوو پردازش‌گر گرافیکی را از یاد نبرده و در نتیجه قادرید بعضی از بازی‌ها را اجرا کنید. دیسپلی غول‌آسا و با رزولوشن اچ‌دی جز ویژگی‌های مهم V110 – L به‌حساب می‌آید و تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر نموده. سازنده از یک باتری ۴ سلولی برای لپ‌تاپ خود سود جسته که از عمر رضایت‌بخشی برخوردار است. پس V110 – L تا ساعت‌ها نیازی به پریز برق پیدا نمی‌کند!

قیمت: ۳ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH