اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M30 با نمایشگر 6.4 اینچی در روز 27 فوریه عرضه می‌شود

پس از عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 در اواخر ماه گذشته، این‌بار سامسونگ قصد دارد اسمارت‌فون گلکسی M دیگری از سری جدید محصولات رده‌پایین خود را معرفی کند. کمپانی تایید کرده که گلکسی M30 طی هفته آینده عرضه می‌شود و بی‌تردید این محصول همانند 2 هندست دیگر، بازار هندوستان را هدف قرار خواهد داد.

سامسونگ پیرامون سخت‌افزار گلکسی M30 هیچ‌گونه اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشته است؛ جز این‌که هندست مذکور از یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity U با فناوری سوپر آمولد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. تصویر منتشر شده توسط کمپانی نشان می‌دهد که گلکسی M30 با یک ناچ قطره‌ای شکل در جلوی دستگاه و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در پشت گوشی و کنار یک اسکنر اثرانگشت فیزیکی ارایه خواهد شد.

این وضعیت بدان معناست که جهت کسب اطلاعات بیش‌تر ناچارا بایستی به اخبار لو رفته بسنده نماییم. بر این اساس گوشی گلکسی M30 از تراشه اگزینوس 7904، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. همچنین این اسمارت‌فون با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و 2 دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی گوشی عرضه می‌شود.

اسمارت‌فون گلکسی M30 روز 27 فوریه ساعت 6 بعدازظهر به وقت محلی در هندوستان عرضه خواهد شد. این هندست به‌صورت اختصاصی از طریق فروشگاه آمازون فروخته می‌شود. در ادامه انتظار می‌رود هندست جدید در سایر بازارها نیز ارایه شود؛ اما هنوز جزئیات خاصی در این زمینه اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH