اطلاعاتی در رابطه با گوشی تاشو ویوو iQOO

هفته گذشته ویوو از برند جدید زیر مجموعه خود یعنی iQOO رونمایی کرد و خبر از معرفی اولین گوشی تحت این برند را داد. حال تصاویری از گوشی تاشوی این شرکت در دنیای واقعی منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

در طول برگزاری مسابقات NBA All-Star در آمریکا برای دقایقی کوتاه در تایم استراحت دو تیم، گوشی iQOO در تصاویر تلویزیونی دیده شد که دارای سه دوربین در قاب پشتی بود و طرح برند این شرکت قسمت پایین سمت چپ درج شده بود.

بنابر تصاویر منتشر شده برخلاف اطلاعات و رندر قبلی خبری از تاشو بودن این گوشی نیست. همچنین طرح پشتی نشان از کپی برداری iQOO از تلفیق رنگبندی گوشی‌های آنر و طرح هواوی P20 پرو دارد.

رندرهایی که پیش از این درباره گوشی مورد نظر منتشر شده بود هیچ تصوری از قاب پشتی گوشی به ما نمی‌داد و صرفا به روی نمایشگری تاشو و تمام صفحه (بدون حاشیه نمایشگر) تاکید داشت.

نکته قابل توجه در مورد این نمایشگر تاشو جهت باز و بسته شدن آن بود که برخلاف رندر تعدادی از گوشی‌های تاشوی شرکت‌های مختلف، نمایشگر گوشی جدید برند iQOO به سمت بیرون جمع شده و به نمایشگرهای کوچکتر در بیرون گوشی تبدیل می‌شود.

هنوز مشخص نیست گوشی مورد نظر در قامت یک پرچمدار به بازار عرضه خواهد شد، یا اولین گوشی گیمینگ ویوو در زیر برندی متفاوت باشد. همچنین هیچ اظهار نظر رسمی درباره قیمت و زمان عرضه آن نشده است اما شنیده می‌شود باید منتظر قیمت 1000 دلاری برای این گوشی باشیم که اگر چنین چیزی به وقوع بپیوندد قطعا این هندست در فروش به سختی بتواند با پرچمداران سامسونگ و اپل رقابت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH