تصاویر رسمی نوکیا 9 PureView لو رفت!

در اعلامیه ۲۱ فوریه نوکیا، 9 PureView با پنج دوربین بالاخره به نمایش در خواهد آمد. ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 در روزهای پایانی سال 2018 نمایش داده شده بود. تنها سه روز قبل از این رویداد در بارسلونا اسپانیا، تصاویر مطبوعاتی رسمی این اسمارت‌فون دریافت شدند.

تمامی امکانات همانطور بود که انتظار می‌رفت؛ شاهد نوکیا 9 بدون هیچ ناچ و دو دکمه‌ مرسوم در بالا و پایین گوشی هستیم. پنج دوربین آن به شکل پیکان به سمت پایین و در کنار آن‌ها لیزر AF و سنسورهای PDAF و فلاش LED قرار دارند. درگاه‌های پایینی گوشی شامل یک رویه مشبک اسپیکر و و یک پورت یواس‌بی C است. نوکیا 9 پس از نوکیا 8 دومین گل سرسبد HMD Global بدون جک صدای ۳.۵ میلیمتری خواهد بود.

نوکیا 9 بخشی از برنامه‌ اندروید وان خواهد بود و بنابر وعده‌ اچ‌ام‌دی تا دو سال از مزایای آپدیت سیستم عامل و تا سه سال از پچ‌های امنیتی برخوردار خواهد شد.

بر طبق تصاویر رسمی لو رفته یک آیکون اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار دارد. از آن‌جایی که هیچ اسکنر فیزیکی‌ای دیده نمی‌شود احتمالا با قرار دادن انگشت روی صفحه نمایش AMOLED سنسور‌های زیر صفحه نمایش قادر به شناسایی اثر انگشت خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH