فهرست مشخصات نوکیا 9 PureView منتشر شد: پرچم‌داری با ویژگی‌های ناامیدکننده!

پس از ماه‌ها شایعه و تاخیر نهایتا انتظار می‌رود که اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView در روز 24 فوریه و طی رویداد MWC معرفی شود. ظرف کم‌تر از 2 هفته گذشته این اسمارت‌فون در وب‌سایت Android Enterprise Recommended به نمایش گذاشته شد و برخی مشخصات کلیدی و تصویر این هندست در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در تایید اطلاعات پیش‌تر فاش شده، این دستگاه از یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و حواشی نسبتا ضخیم در بخش فوقانی و تحتانی صفحه‌نمایش برخوردار است. همچنین این اسمارت‌فون با پیکره‌بندی منحصربه‌فرد دوربین پشتی روانه بازار می‌شود. اگرچه تصویری از دوربین هندست منتشر نشده است؛ اما این ماژول از 5 دوربین مستقل، یک فلاش LED بزرگ و احتمالا سیستم فوکوس خودکار لیزری میزبانی خواهد کرد.

بر اساس این فهرست خاص انتظار می‌رود که نوکیا 9 PureView از پردازنده پرچم‌دار سال 2018 کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 845 به‌همراه 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و تنها 4 گیگابایت رم بهره‌برداری نماید. این میزان حافظه رم کاملا ناامیدکننده است؛ چرا که هندست مذکور در قامت یک دستگاه پرچم‌دار روانه بازار شده و ابدا ارزان‌قیمت نخواهد بود. با این‌حال برخی شایعات نشان می‌دهند که یک مدل با رم 6 گیگابایتی نیز احتمالا به بازار عرضه خواهد شد.

پشتیبانی از NFC و سیستم‌عامل اندروید 9 پای سایر جزئیات موردتایید این فهرست را تشکیل می‌دهند. نسخه وانیلی اندروید پای به‌عنوان بخشی از برنامه اندروید وان گوگل به‌صورت پیش‌فرض بر روی این اسمارت‌فون نصب خواهد شد. همچنین اطلاعات پیشین از ظرفیت حدودا 4000 میلی‌آمپرساعتی باتری دستگاه حکایت دارند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ پرچم‌دار نوکیا 9 PureView بایستی در روز 24 فوریه و همراه با اسمارت‌فون نوکیا 6.2 معرفی شود. در حال حاضر زمان عرضه این هندست موردتایید قرار نگرفته است؛ اما جدیدترین اطلاعات قیمت‌گذاری به برچسب قیمتی حدودا 750 یورویی گوشی در اکثر بازارهای اروپایی اشاره دارد. در صورت فروش نوکیا 9 PureView در ایالات‌متحده این اسمارت‌فون بایستی با برچسب قیمتی 750 تا 800 دلاری در دسترس مشتریان قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH