تلویزیون‌های ال‌ای‌دی

با بهترین تلویزیون‌های ال‌ای‌دی بازار آشنا شوید

تلویزیون‌ها امکان دیدن محتواهای مختلف را در صفحه‌ای غول‌آسا فراهم می‌کنند و به‌لطف رابط‌های هوشمند می‌توانید به تجربه بازی‌ها و اجرای اپ‌ها نیز بپردازید. شرکت‌های بسیاری به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و هر ساله از محصولات جدید خود پرده‌ برمی‌دارند. همین موضوع باعث افزایش سردرگمی کاربران هنگام خرید شده. از این رو باید به راهنماها مراجعه کنید. در ادامه قصد داریم با بهترین تلویزیون‌های ال‌ای‌دی آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


سامسونگ 65MU10000

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی

بی‌شک سامسونگ غول بازار نمایشگرها به‌حساب می‌آید و به‌همین دلیل تلویزیون‌های این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. صفحه‌نمایشی ۶۵ اینچی و خمیده برای‌تان در نظر گرفته شده تا تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها لذت‌بخش‌تر باشد و بازی کردن در 65MU10000 هیجان‌انگیزتر شود. رزولوشن 4K یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی پنل محصول کره‌ای شمرده می‌شود و دیدن جزئیات تصاویر را ممکن می‌سازد. همچنین قادر به استفاده از محتواهای 4K خواهید بود. اما سامسونگ به این قابلیت اکتفا نکرده و 65MU10000 را به طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌ها مجهز نموده. موسیقی برای تمامی کاربران حائز اهمیت است و تولیدکننده نیز این مسئله را درک کرده و برای تلویزیون مذکور از اسپیکرهای توان‌مندی سود جسته. به این ترتیب موزیک‌ها با میزان بلندی کم‌نظیر و وضوح بالا پلی می‌گردند. خوش‌بختانه رابط هوشمند هم به‌چشم می‌خورد تا یوزر قادر به نصب و اجرای برنامه‌های گوناگون باشد و از طرفی گیم‌های مورد علاقه خود را دانلود نماید. همچنین این اجازه به شما داده شده تا به جست‌وجو در اینترنت بپردازید. با این همه، نباید از طراحی غافل شد. سامسونگ از یک دیزاین مدرن و چشم‌نواز برای 65MU10000 بهره جسته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید.

قیمت: ۲۳ میلیون تومان

ال‌جی 65UK77000GI

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی

شرکت سازنده صفحه‌نمایشی ۶۵ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی را برای‌تان تدارک دیده تا از دیدن محتواهای مختلف لذت ببرید. این نمایشگر بزرگ از رزولوشن 4K سود می‌برد و جزئیات زیادی از تصاویر را به‌نمایش می‌گذارد. پس اگر به‌دنبال تلویزیونی برای تماشای فیلم‌های باکیفیت هستید، 65UK77000GI کره‌ای را فراموش نکنید. تولیدکننده در این مدل از تکنولوژی HDR کمک گرفته که بخش‌های تاریک را روشن‌ می‌کند و جذابیت سریال‌ها و انیمیشن‌ها را بیش‌تر می‌نماید. اسپیکرهای خوش‌صدا دلیلی برای خرید 65UK77000GI به‌حساب می‌آیند و آن را به گزینه‌ای مناسب برای عاشقان موسیقی تبدیل کرده‌اند. به‌جرات می‌توان گفت موزیک‌ها با شفافیت بالا و میزبان باس رضایت‌بخش پلی می‌شوند و حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌کنند. رابط هوشمند هم فراهم آمده تا بتوانید اپ‌ها و بازی‌ها را نصب و دانلود کنید. گوگل‌ اسیستنت هم در 65UK77000GI به‌کار گرفته شده تا فقط با صدای‌تان کارهای مختلف را انجام دهید. تکنولوژی هوش مصنوعی نیز فراهم آمده تا تلویزیون پس از مدتی علاقه‌مندی‌های شما را شناسایی کند و بر همین اساس پیشنهاداتی را به یوزر ارایه دهد. دیزاین محصول را از یاد نبریم. ال‌جی از طراحی مدرن و ساده‌ای برای تلویزیون خود بهره گرفته که چشم کاربران را خیره می‌کند و 65UK77000GI را در کلاس دیوایس‌های لوکس قرار می‌دهد.

قیمت: ۱۸ میلیون تومان

سونی KD-55X7500F

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی

نمایشگر ۵۵ اینچی با تکنولوژی ال‌ای‌دی اصلی‌ترین دلیل برای خرید KD-55X7500F محسوب می‌شود. از این رو تماشای سریا‌ل‌ها و بازی کردن گیم‌ها جذاب‌تر خواهد شد. رزولوشن 4K هم در نظر گرفته شده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و بتوانید از انیمیشن‌های باکیفیت بهره ببرید. سونی موتورهای مختلفی هم برای بهبود پنل تدارک دیده و KD-55X7500F را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان فیلم‌ها تبدیل می‌کند. اسپیکرها بخش مهمی از یک تلویزیون به‌شمار می‌آیند و تولیدکننده ژاپنی نیز به این موضوع پی برده و برای محصول خود از بلندگوهای قدرت‌مندی سود گرفته که نظر علاقه‌مندان موزیک را جلب می‌نماید. به‌طور کل اگر می‌خواهید دیوایسی برای گوش کردن به آهنگ‌ها بخرید، در نتیجه KD-55X7500F را در سبد خریدتان قرار دهید. رابط هوشمند این امکان را به شما می‌دهد تا اپلیکیشن‌های کارآمد را نصب کنید، بازی‌های سرگرم‌کننده را دانلود نمایید و به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. گفتنی‌ست تلویزیون سونی به پلت‌فرم گوگل مجهز گشته و قابلیت‌های بسیاری را در اختیارتان می‌گذارد. به‌عنوان مثال در KD-55X7500F قادرید از شبکه‌های اجتماعی محبوب بهره ببرید. فن‌آوری بلوتوث هم به‌چشم می‌خورد و می‌توانید طیف وسیعی از گجت‌ها را به تلویزیون سونی متصل کنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

دوو DLE-43H1800-DPB

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی

صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی و با فن‌آوری ال‌ای‌دی مهم‌ترین ویژگی DLE-43H1800-DPB محسوب می‌شود و به دلیلی برای خرید آن تبدیل شده. دوو رزولوشن فول اچ‌دی را برای‌تان تدارک دیده تا جزئیات قابل‌قبولی از تصاویر را مشاهده کنید. برای این‌که موسیقی‌ها با شفافیت و وضوح بالا پلی شوند، شرکت سازنده از اسپیکرهای توان‌مند سود گرفته که آهنگ‌ها را با جزئیات فراوان پخش می‌کنند و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌نمایند. درگاه‌های یو‌اس‌بی متعددی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا بتوانید دیوایس‌های مختلف را به DLE-43H1800-DPB متصل کنید. بی‌تردید دیزاین نقطه تمایز محصول دوو شمرده می‌شود. حاشیه‌های باریک اطراف پنل باعث گشته تا دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها لذت‌بخش‌تر باشد و همچنین ظاهری جذاب برای این مدل رقم زده.

قیمت: ۵ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH