سونی به منظور ساخت ماژول دوربین‌های چندگانه، همکاری خود را با شرکت لایت رسما آغاز کرد

شرکت لایت (Light)، سازنده دوربین دیوانه‌کننده و خارق‌العاده Light L16 که مجهز به 16 دوربین بود (تصویر زیر)، رسما با گروه سونی سیمی‌کانداکتور سولوشن، همکاری خود را آغاز کرد. این بدین معنا خواهد بود که از این پس باید شاهد حضور گسترده سنسور‌های سونی در محصولات مختلف و توصیه استفاده آن به مشتریان و شرکای آنها باشیم.

سونی

البته هدف نهایی سونی و لایت از این همکاری، تلاش برای بررسی راه‌حل‌های گوناگون، ساده و قطعا اقتصادی به منظور ساخت دوربین‌های چندگانه (4 تایی و بیشتر) حرفه‌ای برای گوشی‌های هوشمند است و طبق اطلاعات موجود قرار بر آن است که ماژول‌های محاسباتی این دوربین‌های پیچیده چندگانه برای استفاده در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند آماده شوند. همچنین به نظر می‌رسد آنها تنها مختص به گوشی‌های جدید اکسپریا سونی نیز نخواهند بود!

آریس مارشال، سرپرست بخش تولید شرکت لایت در توضیح ضرورت چنین کاری می‌گوید: برای مثال، ترکیب سنسور‌های رنگی و تک‌رنگ می‌توانند به ما در ثبت بهتر و بیشتر جزییات سوژه‌ها کمک نماید.

سال گذشته نیز ما شایعات بسیاری در مورد همکاری HMD با شرکت لایت به منظور ساخت دوربین پنج‌گانه گوشی نوکیا 9 پیور وییو شنیدیم (زیرا لایت از شرکای کاری FIH Mobile است که آنها نیز با HMD روابط نزدیکی دارند). البته حقایق در مورد وجود احتمالی چنین همکاری تا کمتر از 48 ساعت دیگر با رونمایی از گوشی نوکیا 9 پیور وییو در رویداد MWC 2019 مشخص خواهد شد و در صورت کمک گرفتن HMD از شرکت لایت، برای ساخت و تکمیل دوربین پنج‌گانه این پرچم‌دار جدید، قطعا به آن اشاره خواهد شد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH