رونمایی ال‌جی از اسمارت‌فون‌های V50 ThinQ 5G ،G8 ThinQ و G8s ThinQ

اکنون زمان آن فرا رسیده تا ال‌جی برنامه‌های خود برای آینده صنعت تلفن‌همراه را به معرض نمایش بگذارد. این کمپانی امروز و در جریان رویداد MWC 2019 از اسمارت‌فو‌ن‌های V50 ThinQ 5G ،G8 ThinQ و G8s ThinQ رونمایی کرد.

ال‌جی همگام با زمان پیش رفته و عمده تمرکز خود را به فناوری 5G معطوف نموده است. به همین دلیل در نام‌گذاری پرچم‌دار جدید خود نیز از کلمه 5G استفاده کرده است. ال‌جی V50 ThinQ 5G با بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون 855 و مودم یکپارچه X50 کوالکام، نخستین گوشی 5G تولیدکننده کره‌ای محسوب می‌شود. این هندست دستیابی به سرعتی تا 20 برابر بیش‌تر از فناوری 4G را به کاربران نوید می‌دهد.

ال‌جی V50 ThinQ به لطف استفاده از نمایشگر اولد 6.4 اینچی فول‌ویژن با رزولوشن 3120×1440 پیکسل اساسا مشابه هندست نسل قبلی خود به‌نظر می‌رسد. ال‌جی به وضوح از ایده نمایشگر حفره‌دار کاملا فاصله گرفته و به استفاده از ناچ بسنده نموده است. این ناچ دقیقا همانند اسمارت‌فون V40 ThinQ از 2 دوربین سلفی شامل یک حسگر 8 مگاپیکسلی استاندارد و یک لنز 5 مگاپیکسلی با زاویه‌دید عریض میزبانی می‌کند.                   تصاویر ال‌جی V50 ThinQ 5G

سیستم دوربین سه‌گانه پشت گوشی نیز از هندست ال‌جی V40 ThinQ به ارث رسیده است. دوربین 12 مگاپیکسلی استاندارد با گشودگی دیافراگم f/1.5 در کنار لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 واقعا کماکان کارآمد و مدرن به‌نظر می‌رسند.

ظرفیت باتری ال‌جی V50 ThinQ 5G در مقایسه با هندست نسل قبلی 20 درصد افزایش یافته و به 4000 میلی‌آمپرساعت رسیده است. بعلاوه این اسمارت‌فون از ویژگی‌هایی نظیر اسپیکرهای استریو، مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه 32 بیتی Hi-Fi، رادیو FM و بدنه‌ای مقاوم و منطبق با استاندارد نظامی MIL-STD 810G برخوردار است.

در این گوشی از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هیچ خبری نیست و در عوض ال‌جی از یک اسکنر اثرانگشت فیزیکی در پشت دستگاه بهره گرفته است. همچنین دوربین سلفی موجود در پنل جلویی گوشی نیز عملیات اسکن چهره کاربر را اجرا می‌کند.

اگرچه ال‌جی در حوزه طراحی گوشی تاشو چندان فعال نیست؛ اما این کمپانی برای اسمارت‌فون V50 ThinQ 5G خود کیسی با یک نمایشگر دوم عجیب را تولید نموده است. ابزارجانبی نمایشگر دوگانه (Dual Screen) یک کیس مجهز به نمایشگر اولد 6.2 اینچی با رزولوشن 2160×1080 پیکسل است که از طریق پین‌های پشتی خود به ال‌جی V50 ThinQ 5G متصل می‌شود.

نمایشگر دوگانه برای پرچم‌دار ال‌جی V50 ThinQ 5G

نمایشگر دوگانه با ارایه صفحه‌نمایش دوم به کاربر، تجربه چندبرنامگی و گیمینگ وی را ارتقا خواهد داد. این کیس در هر 2 حالت افقی و عمودی عمل کرده و نوعا ال‌جی V50 ThinQ را به یک گوشی تاشو تبدیل می‌کند.

همچنین ال‌جی از اسمارت‌فون‌های G8 ThinQ و G8s ThinQ نیز رونمایی کرد. هر 2 گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون 855 و 6 گیگابایت رم عرضه می‌شوند (با این‌حال فاقد مودم 5G هستند). البته این هندست‌ها از نظر ابعاد نمایشگر، دوربین‌ها و باتری با یکدیگر تفاوت دارند.

ال‌جی G8 ThinQ از یک نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 3120×1440 پیکسل، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و سیستم دوربین سه‌گانه شامل لنز 12 مگاپیکسلی استاندارد، یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

ال‌جی G8s ThinQ از نمایشگر اولد بزرگ‌تر با اندازه 6.2 اینچ و رزولوشن نه‌چندان مناسب 2248×1080 پیکسل، باتری 3550 میلی‌آمپرساعتی و ماژول دوربین سه‌گانه شامل حسگر 12 مگاپیکسلی استاندارد، لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

همچنین ال‌جی در برخی بازارها و مناطق جغرافیایی خاص، مدلی از اسمارت‌فون G8 ThinQ با دوربین پشتی دوگانه را عرضه خواهد کرد.

اسمارت‌فون‌های ال‌جی G8s ThinQ و ال‌جی G8 ThinQ

هر 2 هندست ال‌جی G8 ThinQ و ال‌جی G8s ThinQ با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم TOF سه‌بعدی روانه بازار می‌شوند. حسگر TOF توسط فناوری Hand ID مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مشخصه به منظور بازگشایی قفل گوشی، ضخامت و سایر ویژگی‌های رگ‌های موجود در کف دستان شما را اسکن می‌کند. همچنین الگوی ایمن‌تر فیس آنلاک نیز از دوربین سه‌بعدی گوشی استفاده نموده و این سامانه به لطف وجود تصویری 2 بعدی از چهره شما فریب نخواهد خورد. همچنین کاربران با کمک ژست‌های حرکتی موسوم به Air Motion می‌توانند گوشی ال‌جی G8 ThinQ خود را کنترل نمایند. برای مثال حرکت مواج دست یا کشیدن انگشتان در فضا امکان پاسخگویی به تماس‌ها، افزایش یا کاهش میزان بلندی صدا یا ثبت اسکرین‌شات هنگام رانندگی را فراهم می‌کند.

ال‌جی V50 ThinQ 5G تنها در یک مدل مشکی‌رنگ عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که G8 ThinQ با رنگ‌های قرمز، مشکی و آبی روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH