انتشار تصاویر مطبوعاتی ردمی نوت 7 پرو پیش از معرفی رسمی این هندست

ماه گذشته برند ردمی اسمارت‌فون ردمی نوت 7 را در کشور چین عرضه کرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است کمپانی طی هفته جاری گوشی ردمی نوت 7 پرو را با مشخصاتی مناسب‌تر عرضه نماید. تصاویر این اسمارت‌فون پیش‌تر در وب‌سایت TENAA منتشر شد؛ اما اکنون تعدادی تصویر جدید از این هندست با کیفیت بالا در معرض دید کاربران قرار گرفته و نمایی بهتر از دستگاه را نمایش می‌دهند.

تصاویر مطبوعاتی ردمی نوت 7 پرو از طریق یک خبرچین با نام Ishan Agarwal منتشر شده است. تصاویر مذکور نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون از ظاهری تقریبا یکسان با ردمی نوت 7 برخوردار است. همچنین تصاویر جدید تایید می‌کنند که ردمی نوت 7 پرو حداقل با 3 رنگ مختلف شامل مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

در حالی‌که ردمی خبر عرضه اسمارت‌فون ردمی نوت 7 پرو طی هفته جاری را تایید نموده است؛ اما به زمان برگزاری این رویداد هیچ‌گونه اشاره‌ای نمی‌کند. Agarwal ادعا می‌کند که کمپانی در روز 28 فوریه 2 اسمارت‌فون جدید ردمی را عرضه خواهد کرد. یکی از این هندست‌ها با نام ردمی نوت 7 در کشور هندوستان عرضه خواهد شد. هندست دیگر نیز همان ردمی نوت 7 پرو است.

این موضوع احتمالا بدان معناست که هندوستان به‌عنوان بازار اولیه ردمی نوت 7 پرو در نظر گرفته خواهد شد. همچنین ممکن است کمپانی طی روزهای 26 یا 27 فوریه و در کشور چین از این اسمارت‌فون رسما رونمایی کند.

نهایتا Agarwal مدعی است که ردمی نوت 7 پرو با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. اما شایان به ذکر است که مدیرعامل ردمی پیش‌تر تایید کرد که اسمارت‌فون ردمی نوت 7 پرو مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. ردمی نوت 7 پرو برخلاف ردمی نوت 7 از یک سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی ساخت سونی بهره خواهد برد. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست با تراشه اسنپ‌دراگون 675 تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH