سری جدید ذن‌فون 6 ایسوس در اسپانیا رونمایی می‌شود

امروز ایسوس رسما تایید کرد که در روز 16 مه و با برگزاری یک مراسم مستقل در شهر والنسیا اسپانیا از سری آینده ذن‌فون 6 این شرکت رونمایی خواهد شد.

شایعات پیشین از برگزاری این رویداد در روز 14 مه حکایت داشتند. اما زمان‌بندی جدید با انتشار یک پست ویدیویی ویژه در کانال‌های رسانه اجتماعی این برند اعلام شد. در این ویدیو ایسوس پیش از اشاره به ذن‌فون 6 به مرور کلیه نسل‌های پنج‌گانه پیشین ذ‌ن‌فون پرداخته است.

کمپانی به هیچ‌یک از قابلیت‌ها یا مشخصات این سری اشاره نکرده است؛ اما شعار “انقلابی در شرف عرضه” را مطرح می‌کند. این موضوع از احتمال اعمال برخی تغییرات نسبتا بنیادین حکایت دارد. چنان‌چه تصاویر لو رفته مربوط به نمونه‌های اولیه پیشین معتبر باشند؛ در این‌صورت هندست‌های سری ذن‌فون 6 می‌توانند با الگوهای طراحی متنوعی از نمایشگر حفره‌دار گرفته تا پنل‌های ناچ‌دار عرضه شوند. همچنین این اسمارت‌فون‌ها احتمالا از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه بهره خواهند برد.

تا آن‌جا که به مشخصات داخلی موردانتظار اسمارت‌فون‌ها مربوط می‌شود؛ ایسوس معمولا در کنار گوشی پرچم‌دار خود یک هندست میان‌رده و همچنین یک دستگاه اقتصادی را عرضه می‌کند. در نتیجه به‌کارگیری پردازنده‌هایی نظیر اسنپ‌دراگون 855، اسنپ‌دراگون 670 و اسنپ‌دراگون 632 قابل پیش‌بینی خواهد بود.

همچنین هر دستگاه بایستی از قیمت‌گذاری نسبتا چشمگیری برخوردار باشد. در واقع مدل پرچم‌دار ذن‌فون 6 احتمالا در محدوده‌ای مشابه با وان‌پلاس 6T قیمت‌گذاری خواهد شد. از سوی دیگر سایر مدل‌ها بایستی با اسمارت‌فون‌های مشابه عرضه شده توسط تولیدکنندگانی نظیر شیائومی رقابت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH