عرضه گوشی تاشو موتورولا تایید شد

در هفته‌ای که گذشت شاهد معرفی انواع گوشی‌های تاشو از برندهای مطرحی همچون سامسونگ و هواوی بودیم. همچنین مدل‌های اولیه‌ای از دستگاه تاشو اوپو و شیائومی را دیدیم. اما اکثر گوشی بازها منتظر نسخه تاشو و جدید گوشی نوستالژی ریزر موتورولا هستند.

حال خبری رسیده است که به نظر می‌رسد زمان عرضه گوشی تاشو موتورولا نزدیک است. نائب رییس بخش محصولات این شرکت در مصاحبه‌ای تایید کرد که موتورولا در حال کار روی یک دستگاه منعطف است و همانند گجت‌های سایر رقبا در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از مصاحبه‌اش بیان کرده که آن‌ها در حال کار روی طراحی خاص برای این گوشی تاشو و قابلیت‌های جذابی هستند. همچنین اعلام کرده نیاز نیست کاربران این گجت نگران خراشیدگی روی صفحه نمایش باشند که نشان می‌دهد احتمالا شاهد نمایشگر داخلی در این دستگاه باشیم.

اگر چه زمان عرضه گوشی تاشو ریزر به طور دقیق مشخص نشده است اما دیگر مطمئن شده‌ایم که شاهد محصولی جدید از موتورولا خواهیم بود. در همین زمینه باید بگوییم که شرکت موتورولا معمولا در ماه ژوئن (تیرماه) گجت‌های جدیدی را معرفی می‌کند و شاید در این مراسم، شاهد گجت تاشوی ریزر باشیم.

در انتها لازم است به پتنت ثبت شده از سوی موتورولا اشاره کنیم که طبق آن، گوشی هوشمند تاشو موتورولا از طراحی مشابه گوشی معروف RAZR بهره خواهد برد و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این طرح عملی خواهد شد یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH