آنر 8X مکس

4 دلیل برای این‌که آنر 8X مکس را بخریم

موبایل‌ها به دیوایس‌هایی مهم و ضروری در زندگی انسان مدرن تبدیل شده‌اند که بدون حضور آن‌ها بسیاری از اعمال انجام نمی‌گیرد یا به پایان رساندن برخی از کارها سخت‌تر خواهد شد. در نتیجه هر فردی به یک اسمارت فون نیازمند است. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و به‌همین علت شاهد شمار زیادی از گوشی‌های هوشمند هستیم که انتخاب را برای کاربران دشوارتر نموده‌اند. خوش‌بختانه می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کرده و در مدت زمان کمی با بهترین‌ها آشنا شوید و ویژگی‌های دیوایس‌ها را بشناسید. در ادامه می‌خواهیم با آنر 8X مکس بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

آنر 8X مکس

ظاهر مدرن یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آنر 8X مکس محسوب می‌شود که آن را در کلاس دیوایس‌های جذاب قرار می‌دهد. در قاب جلو شاهد یک بریدگی ناچیز هستیم که موجب کاهش ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر شده و به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها در آنر 8X مکس لذت‌بخش‌تر خواهد شد. همچنین تولیدکننده توانسته نمایشگری بزرگ را در قابی کوچک قرار دهد و برای همین محصول چینی به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد. در قاب پشت نیز المان‌هایی مثل ماژول دوربین دوگانه و حس‌گر اثر انگشت به‌چشم می‌خورند و آنر 8X مکس را بیش از پیش زیباتر کرده‌اند. گفتنی‌ست نسبت تصویر ۱۸.۷:۹ خوش‌دستی موبایل را افزایش داده و در نتیجه بدون احساس خستگی و ناراحتی می‌توانید تا ساعت‌ها از گجت آنر سود بجویید.

با این حال نباید از نمایشگر غافل شد. تولیدکننده از یک صفحه‌نمایش غول‌آسا و در حد و اندازه تبلت‌ها در آنر 8X مکس بهره جسته که این اسمارت فون را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان انیمیشن و بازی تبدیل می‌نماید. پنل تقریبا ۷.۱ اینچی دیدن محتواها را جذاب‌تر می‌کند و کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌سازد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دیسپلی پیکسل‌ها را از دید شما پنهان نموده و برای همین جزئیات زیادی از تصاویر را می‌بینید.

سخت‌افزار و ارتباطات

آنر 8X مکس

همان‌طور که طراحی و نمایشگر برای یک اسمارت فون حائز اهمیت است، پردازش‌گر نیز بخشی بسیار مهم شمرده می‌شود. از این رو آنر برای محصول خود چیپستی آمریکایی را تدارک دیده که در کلاس میان‌رده‌ قرار می‌گیرد و نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند. به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا نمایید و بدون لگ و کندی به انجام کارهای روزمره‌تان بپردازید. همچنین قادرید برخی از گیم‌های سرگرم‌کننده اندرویدی را نیز تجربه کنید. با این همه، نباید از اهمیت مقدار حافظه غافل شد.

شرکت سازنده آنر 8X مکس را در سه مدل به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین ورژن ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۴ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. به این ترتیب می‌توانید طیف وسیعی از محتواها را ذخیره کنید و اپلیکیشن‌های بسیاری را نصب نمایید. در ضمن انجام عمل مالتی‌تسکینگ هم فراهم شده تا کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل به پایان برسانید. لازم به‌ذکر است در تمامی نسخه‌های آنر 8X مکس قادر به بهره‌گیری از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت هستید.

در صورت خرید آنر 8X مکس می‌توانید از دو سیم‌کارت به‌طور همزمان استفاده کنید. گفتنی‌ست این موبایل هوشمند به نسل چهارم اینترنت همراه مجهز گشته و در این صورت وقت‌تان برای دانلود بازی‌ها و فیلم‌ها تلف نخواهد شد و کارها با سرعت زیادی انجام می‌شوند.

دوربین‌ها

آنر 8X مکس

سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشت آنر 8X مکس به‌کار گرفته شده تا اجازه عکس‌برداری پرتره را داشته باشید و تصاویری حرفه‌ای ثبت کنید. این دوربین‌ها عکس‌هایی با جزئیات بسیار و شفافیت مطلوب می‌گیرند که طیف گسترده‌ای از یوزرها را راضی می‌کند. آنر فلاشی ال‌ای‌دی را هم تدارک دیده تا حتی بتوانید در هنگام شب نیز به عکاسی بپردازید. امکان ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی به شما داده شده تا خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی ثبت نمایید. خوش‌بختانه تولیدکننده دوربین سلفی را از یاد نبرده و در آنر 8X مکس از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره جسته. با توجه به دریچه دیافراگم نسبتا باز دوربین عکس‌هایی با وضوح رضایت‌بخش ثبت خواهید کرد. برای این‌که بتوانید تماس‌های تصویری باکیفیتی برقرار کنید، قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن اچ‌دی فراهم شده است.

باتری و سایر قابلیت‌ها

آنر 8X مکس

شاید بتوان گفت باتری اصلی‌ترین نقطه ضعف اسمارت فون‌ها به‌حساب می‌آید. اما حساب آنر 8X مکس را از دیگر دیوایس‌ها جدا کنید. شرکت سازنده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در محصول خود بهره برده که با استفاده ترکیبی تا ساعت‌ها دوام می‌آورد. به این ترتیب آنر 8X مکس گزینه‌ای عالی برای عاشقان سفر و کاربران ماجراجو شمرده می‌شود. از طرفی تکنولوژی شارژ سریع هم فراهم شده تا وقت‌تان به‌هدر نرود و باتری دستگاه در مدت زمان کمی فول‌شارژ گردد.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم سنسور اثر انگشت دقیق و سریعی در قاب پشت به‌چشم می‌خورد که سطح امنیت آنر 8X مکس را افزایش داده. در نتیجه گوشی تنها با انگشتان شما آنلاک خواهد شد. برای این‌که موسیقی‌ها با وضوح بالا پخش شوند، سازنده در آنر 8X مکس از بلندگوهای استریو سود گرفته که از قدرت نسبتا خوبی برخوردار هستند و نیاز اکثر کاربران را پوشش می‌دهند. در حقیقت اسپیکرهای مجهز به دالبی اتموس آنر 8X مکس موزیک‌ها را با جزئیات بسیار و میزان باس مطلوب پلی می‌نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH