انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای کلیه هندست‌های سری میت 9 هواوی

اسمارت‌فون‌های سری میت 9 هواوی در پایان سال 2016 روانه بازار شدند و به محبوبیت و موفقیتی فوق‌العاده دست یافتند. اکنون از عرضه این سری بیش از 2 سال زمان می‌گذرد و بسیار خرسندکننده است که می‌بینیم تولیدکننده چینی، آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 9 خود (بر پایه اندروید پای) را برای این دستگاه‌ها (شامل میت 9، میت 9 پرو و میت 9 پورش دیزاین) و همچنین نوا 2s منتشر کرده است.

به‌روزرسانی اندروید پای برای سری میت 9 ابتدا در کشور چین منتشر می‌شود

اخیرا هواوی، پشتیبانی نرم‌افزاری از اسمارت‌فون‌های خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است و به‌کارگیری آخرین ورژن اندروید شرکت گوگل یعنی اندروید 9 پای نیز چنین ادعایی را ثابت می‌کند. این خبر برای کلیه صاحبان فبلت‌های محبوب سری میت 9 مسرت‌بخش خواهد بود.

به‌روزرسانی جدید عملا به کاربران امکان خواهد داد تا از کلیه ویژگی‌های جدید اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9 بهره‌مند شوند. در حال حاضر انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای سری میت 9 در کشور چین آغاز شده است؛ اما به لحاظ منطقی سایر مناطق جهان نیز بایستی ظرف هفته‌های آینده این به‌روزرسانی را دریافت نمایند.

اسمارت‌فون میت 9 پورش دیزاین به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد

نحوه به‌روزرسانی دستگاه

کاربران برای به‌روزرسانی دستگاه خود چند گزینه را پیش رو دارند. البته ساده‌ترین روش این است که تا زمان انتشار به‌روزرسانی توسط تولیدکننده (به‌صورت OTA) منتظر مانده یا آن‌ را به‌صورت دستی نصب نمایید. همان‌طور که تصور می‌کنید؛ نصب دستی به‌روزرسانی احتمالا برای کاربران مبتدی واقعا پیچیده خواهد بود. بدین منظور بایستی از یک فایل ایمیج استفاده کرده (این فایل معمولا توسط تولیدکننده عرضه می‌شود) و پس از چند دستکاری انگشت‌شمار نسبت به نصب آن اقدام نمایید. آیا شما بر روی هندست هواوی میت 9 خود به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت کرده‌اید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH