قابلیت شخصی‌سازی بیکسبی به پرچمداران قدیمی سامسونگ افزوده شد

اگرچه بیش از 2 سال از حضور دکمه Bixby در پرچمداران سامسونگ می‌گذرد اما این دستیار هوشمند نتوانسته است در بین کاربران فراگیر شود. حال سامسونگ با ارایه آپدیتی به دنبال افزایش استفاده از بیکسبی است.
در مراسم رونمایی از گلکسی s10، سامسونگ قابلیت شخصی سازی دکمه بیکسبی را به این پرچمدار افزود و اعلام کرد که این امکان در قالب یک آپدیت نرم‌افزاری برای پرچمداران قدیمی این شرکت نیز عرضه می‌شود.
حال خوشبختانه خبر می‌رسد این قابلیت سفارشی سازی برای نسخه‌های قدیمی عرضه شده است. سامسونگ به تازگی آپدیتی برای اپلیکیشن بیکسبی منتشر کرده که به کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 8، s8 ،S8 پلاس، نوت 9، S9 و S9 پلاس اجازه می‌دهد تا آن را مجددا برنامه‌ریزی کنند.

روش فعال‌سازی

پس از دریافت و نصب این آپدیت برای سفارشی سازی قابلیت‌های آن کافی است به تنظیمات رفته سپس از بخش Advanced features وارد قسمت تنظیمات Bixby key شوید. در این صفحه می‌توانید تنظیم کنید که اپلیکیشن مورد نظرتان با یک بار یا دوبار فشار دادن این دکمه اجرا شود. مثلا با یک بار فشردن بیکسبی، اینستاگرام برای‌تان باز شود و با دو بار زدن آن دستیار صوتی سامسونگ را فعال کنید.
پیش از این، کاربران برای تغییر کارکرد دکمه‌ بیکسبی، مجبور بودند از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنند که انتقادهای فراوانی در پی داشت.
لازم به ذکر است در صورت عدم استفاده از این قابلیت شخصی سازی، فشردن دکمه باعث باز شدن فید بیکسبی خواهد شد و همچنین می‌‍‌توان با نگه داشتن چند ثانیه‌ای این دکمه، Bixby Voice را هم فعال کرد که متاسفانه هنوز نمی‌توان تغییری در کاربری این مورد ایجاد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH