شیائومی از روتر شبکه MiWiFi Mesh با قابلیت اتصال وای‌فای و شبکه پاور‌لاین رونمایی کرد

شیائومی از یک روتر شبکه به نام MiWiFi Mesh رونمایی نمود. این روتر با همکاری شرکت کوالکام ساخته شده است. کار کردن با آن بسیار ساده بوده و با استفاده از اپلیکیشن موبایلی همراه آن، کاربر قادر است به آسانی نسبت به پیکر‌بندی دستگاه اقدام نماید.

شیائومی

این روتر مجهز به چهار آمپلی‌فایر است. دو عدد برای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و دو عدد از آنها مربوط به فرکانس 5 گیگاهرتز است. شما همچنین می‌توانید از هر یک برای اتصال به دو روتر و ایجاد یک شبکه پایه با سرعت بسیار بالا تا 2567 مگا‌بایت بر ثانیه استفاده نمایید. به علاوه در مواقعی که ارتباط وایرلس در دسترس نباشد، این روتر از شبکه‌های پاورلاین نیز پشتیبانی می‌کند.

هر روتر بر روی بورد خود دارای سه پورت اترنت گیگابایت است. انجام تنظیمات راه‌اندازی اولیه بسیار ساده بوده و کافیست روتر را به تاپ‌باکس ارایه دهنده اینترنت خود متصل نمایید. بدین منظور هر پورتی را مورد استفاده قرار دهید فرق نخواهد داشت و ارتباط برقرار می‌شود و از دو پورت دیگر می‌توانید به عنوان پورت‌های LAN استفاده کنید. روتر شبکه MiWiFi Mesh شیائومی در حال گذراندن مراحل نهایی آزمایش پیش از عرضه به مشتریان است و به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH