مانیتورها

با بهترین مانیتورها در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان آشنا شوید

کامیپوترها یکی از دیوایس‌های جذاب امروزه به‌حساب می‌آیند که طیف وسیعی از کارها را برای‌مان انجام می‌دهند. به‌عنوان مثال با کمک آن‌‌ها می‌توانیم به ادیت تصاویر بپردازیم یا به‌ طراحی مشغول شویم. در واقع این دستگاه‌ها مجموعه‌ای از گجت‌های مختلف هستند که در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی گوناگون به بازار عرضه می‌گردند. مانیتورها نیز جز همین لوازم شمرده می‌شوند. تولیدکنندگان بسیاری به این حوزه وارد شده و هر سال از جدیدترین محصولات خود پرده‌ برمی‌دارند. همین انتخاب را برای کاربران دشوارتر کرده و به‌همین دلیل باید به راهنماهای خرید مراجعه کنیم. در این نوبت قصد داریم تا با بهترین مانیتوهای زیر 2 میلیون تومان آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دل SE2216H

مانیتورها

صفحه‌نمایش تقریبا ۲۱ اینچی و با فن‌آوری ال‌ای‌دی مهم‌ترین دلیل برای خرید این دیوایس به‌شمار می‌آید. در نتیجه روشنایی دیسپلی افزایش یافته و شاهد رنگ‌های اغراق‌آمیزی در SE2216H هستیم. پس محصول دل گزینه‌ای عالی برای تماشای فیلم و سریال محسوب می‌شود. رزولوشن فول اچ‌دی نیز فراهم شده که دیدن جزئیات تصاویر را ممکن می‌سازد. زاویه دید برای گیمرها نکته بسیار مهمی است و از این رو کمپانی آمریکایی برای این مدل از زاویه دید گسترده‌ای سود برده. از طرفی زمان‌ پاسخ‌گویی مانیتور نیز برای عاشقان بازی اهمیت فراوانی دارد. خوش‌بختانه دل این موضوع را درک نموده و به‌همین علت SE2216H در کسری از ثانیه دستورات شما را اعمال می‌کند. دیزاین را از یاد نبریم. شرکت سازنده از یک طراحی مدرن و زیبا استفاده کرده که نظر هر کسی را به‌سمت SE2216H جلب می‌نماید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

ایسوس VP228HE

مانیتورها

اگر از طرفداران گیم‌ها هستید و در طول روز ساعات زیادی را به تجربه بازی‌ها اختصاص می‌دهید، در نتیجه حتما VP228HE را در سبد خریدتان قرار دهید. نمایشگری ۲۱.۵ اینچی در اخیتارتان قرار گرفته که به رزولوشن فول اچ‌دی مجهز گشته. در این صورت قادر به دیدن جزئیات تصاویر هستید و می‌توانید به تماشای محتواهای باکیفیت بپردازید. گفتنی‌ست دیسپلی تایوانی از تکنولوژی ال‌ای‌دی سود می‌برد و رنگ‌ها را به‌صورت جذابی‌تری نشان می‌دهد. همچنین روشنایی صفحه افزایش یافته و حتی در محیط‌های پرنور هم می‌توانید از VP228HE استفاده کنید. زمان پاسخ‌گویی مانیتور برای بیش‌تر کاربران حائز اهمیت است و محصول ایسوس نیز از سرعت بالایی سود می‌جوید. به این ترتیب VP228HE در کسری از ثانیه دستورات کاربر را اعمال می‌نماید. مدل مذکور از دو اسپیکر خوش‌صدا نیز برخوردار است و موزیک‌ها را با شفافیت رضایت‌بخش و میزان بلندی مطلوب پخش می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

ال‌جی 22M38H

مانیتورها

بی‌تردید ال‌جی یکی از برترین تولیدکنندگان نمایشگر به‌حساب می‌آید و شرکت‌های بسیاری ساخت دیسپلی محصولات خود را به این برند کره‌ای می‌سپارند. برای همین مانیتورهای ال‌جی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از قابلیت‌های بی‌شماری سود می‌گیرند. صفحه‌نمایش ۲۲ اینچی کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌سازد و تجربه بازی‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند. رزولوشن فول اچ‌دی هم فراهم شده تا جزئیات تصاویر قابل مشاهده باشند. 22M38H به تکنولوژی ال‌ای‌دی مجهز گشته و به این ترتیب روشنایی پنل بیش‌تر شده و رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیز نشان داده می‌شوند. برای گیمرها، زمان پاسخ‌گویی دلیلی برای خرید یک مانیتور به‌شمار می‌آید. از این رو ال‌جی برای گجت خود زمان پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه را در نظر گرفته که نیاز اکثر کاربران را پوشش می‌دهد. داشتن خروجی هدفون یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی 22M38H است که آن را به مدلی جذاب برای دوستداران موسیقی تبدیل می‌کند. به‌راحتی می‌توانید هدفون خود را به مانیتور متصل کنید و به پلی‌لیست‌تان گوش دهید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ال‌جی 20MP38AB

مانیتورها

عمدتا محصولات ال‌جی از کیفیت بالایی بهره‌مند هستند و از تکنولوژی‌های بسیاری بهره می‌برند. 20MP38AB نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت سازنده از صفحه‌نمایشی تقریبا ۲۰ اینچی و با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی سود جسته که روشنایی رضایت‌بخشی دارد و نیاز بیش‌تر یوزرها را پوشش می‌دهد. رزولوشن اچ‌دی هم فراهم شده تا قادر به دیدن جزئیات قابل‌قبولی در تصاویر باشید. زاویه دید وسیعی در اختیارتان قرار گرفته تا به‌عنوان مثال در بازی‌ها فضای زیادی را زیرنظر داشته باشید. طراحی زیبا و ساده هم جز ویژگی‌های 20MP38AB محسوب می‌شود. گفتنی‌ست تولیدکننده از پترنی فلزی در حاشیه‌های این مدل سود گرفته که ظاهری جذاب به 20MP38AB بخشیده.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

بنکیو GL2070

مانیتورها

اگر قصد خرید یک مانیتور مقرون‌به‌صرفه و در عین حال با کیفیت بالا را دارید، GL2070 بنکیو را فراموش نکنید. تولیدکننده با بهره‌گیری از نمایشگری ۲۰ اینچی و با رزولوشن اچ‌دی پلاس، محصول خود را به گزینه‌ای عالی برای کاربران تبدیل نموده. به این ترتیب تماشای فیلم و سریال‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد شد و قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. فن‌آوری ال‌ای‌دی به‌عنوان نور پس‌زمینه نیز به‌کار گرفته شده تا روشنایی پنل افزایش یافته و در فضاهای پرنور با مشکلی مواجه نشوید. به بازی‌ها علاقه دارید و وقت زیادی را صرف انجام گیم‌های مختلف می‌کنید؟ در نتیجه GL2070 مانیتوری مناسب برای‌ شماست. چراکه دیوایس بنکیو در مدت زمان کمی به دستورات شما پاسخ می‌دهد و تغییرات را در کسری از ثانیه اعمال می‌نماید. دیزاین ساده و چشم‌نواز هم دلیلی برای خرید GL2070 شمرده می‌شود و آن را در کلاس گجت‌های جذاب قرار می‌دهد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH