اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A90 با دوربین کشویی 48 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

بر اساس شایعات، گلکسی A90 نخستین اسمارت‌فون سامسونگی مجهز به دوربین کشویی خواهد بود. این الگوی طراحی غیرمعمول هنوز تا تبدیل شدن به یک رویکرد اصلی در صنعت اسمارت‌فون فاصله زیادی دارد؛ اما به کمپانی اجازه می‌دهد تا از به‌کارگیری نمایشگرهای ناچ‌دار در گوشی‌ها امتناع نموده و کماکان تجربه صفحه‌نمایش لبه‌به‌لبه را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگرچه اکنون می‌دانیم که گلکسی A90 احتمالا از مکانیزم کشویی چرخشی برای دوربین بهره خواهد برد؛ اما صرفا می‌توان گفت که سامسونگ احتمالا از یک حسگر 48 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی گوشی استفاده می‌کند.

براساس اطلاعات فعلی به منظور ایجاد فضای بیش‌تر برای نمایشگر گوشی و احتمالا حسگر اثرانگشت، مکانیسم چرخشی از هر 2 دوربین سلفی و پشتی دستگاه میزبانی می‌کند. بخش دیگری از اطلاعات موجود نشان می‌دهند که گلکسی A90 احتمالا از ماهیت چینی برخوردار است.

یک خبرچین چینی شناخته شده ادعا می‌کند که گلکسی A90 در واقع توسط یک تیم چینی و به‌صورت مستقل طراحی شده است؛ لذا به احتمال فراوان هندست مذکور حداقل در ابتدای امر صرفا در چین عرضه خواهد شد. البته این موضوع به معنای عدم عرضه گلکسی A90 در سایر کشورها نیست؛ اما به احتمال فراوان این هندست در آینده‌ای نزدیک روانه بازارهای ایالات‌متحده نخواهد شد.

براساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی A90 در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و مشتریان قادر خواهند بود تا از میان مدل‌های مجهز به رم 6 یا 8 گیگابایتی یکی را انتخاب کنند. به منظور اطلاع از قیمت‌گذاری و زمان عرضه این گوشی به بازار ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH