پتنت جدید هواوی برای یک گوشی کشویی

هواوی هفته گذشته نخستین گوشی خود با طراحی جدید را معرفی کرد که یک گوشی تاشو بود. حال پتنتی از این شرکت به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد احتمالا باید منتظر طراحی متفاوت دیگری از هواوی برای گوشی‌هایش باشیم.

طبق پتنت منتشر شده هواوی به دنبال عرضه یک گوشی کشویی همانند شیائومی می میکس 3 و آنر مجیک 2 است. این رندرها نشان می‌دهد حاشیه‌های کناری دستگاه بسیار باریک شده است.

اما قسمت پایین این گجت ابعاد بزرگتری دارد که شاید بتوان از آن نتیجه گرفت ما با یک پرچمدار رو به رو نیستیم. طراحی کشویی این گوشی منجر به پنهان شدن دو دوربین سلفی و فلاش آن می‌شود که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

در پشت قاب گوشی نیز شاهد دوربین دوگانه با چیدمان عمودی هستیم که در زیر آن‌ها فلاش قرار گرفته است. همچنین ما شاهد اسکنر اثر انگشت در پشت این گجت نیستیم که این یعنی به احتمال زیاد قرار است این گوشی از حسگر اثر انگشت در داخل نمایشگر بهره ببرد یا شاید همانند گوشی‌های جدید سونی در بدنه کناری گوشی این حسگر قرار بگیرد.

با توجه به این که پتنت منتشر شده هنوز تایید نشده است، احتمال دارد اصلا خبری از عرضه گوشی کشویی توسط هواوی نباشد اما اگر به وقوع بپیوندد شاید جزو سری P یا Y معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH