اکسپریا 10 پلاس

4 دلیل برای این‌که اکسپریا 10 پلاس سونی را بخریم

استفاده از لوازم دیجیتال به بخشی جداناشدنی از زندگی مدرن تبدیل شده است. در واقع بدون حضور آن‌ها بسیاری از کارها انجام نمی‌شود یا با سختی بیش‌تری به پایان می‌رسند. اسمارت فون‌ها نیز یکی از وسایل ضروری امروزه به‌حساب می‌آیند که در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی گوناگونی عرضه می‌گردند. از این رو انتخاب برای کاربران دشوارتر شده. خوش‌بختانه راهنماهای خرید در اختیارمان قرار گرفته‌اند تا در مدت زمان کمی بهترین گجت‌ها را بشناسیم و با ویژگی‌های هر یک آشنا شویم. در این نوبت می‌خواهیم به اکسپریا 10 پلاس سونی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

اکسپریا 10 پلاس

طراحی مدرن سرلوحه تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است و سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این برند پرآوازه ژاپنی جدیدترین محصولات خود را با دیزاین زیبا و جذابی همراه کرده که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. در قاب جلو شاهد حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر هستیم که ظاهری چشم‌گیر به اکسپریا 10 پلاس بخشیده‌اند. در قاب پشت نیز ماژول دوربین دوگانه در کنار فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی سونی خودنمایی می‌کند. در کل می‌توان گفت اگر به طراحی موبایل‌تان اهمیت فراوانی می‌دهید، حتما اکسپریا 10 پلاس را در بین گزینه‌های‌تان بگنجانید. نسبت تصویر ۲۱:۹ خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و از طرفی هندست به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد.

با این همه، نباید از دیسپلی غافل شد. عاشق تماشای فیلم و سریال‌ها هستید؟ در نتیجه اکسپریا 10 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده نمایشگری ۶.۵ اینچی مجهز به فن‌آوری IPS تدارک دیده که تجربه بازی‌ها و دیدن انیمیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌سازد و همچنین کار با اپلیکیشن‌ها را راحت‌تر می‌کند. رزولوشن فول اچ‌دی‌ پلاس پیکسل‌ها را از دید شما پنهان می‌نماید و قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. برای این‌که این پنل از خطرات احتمالی حفظ شود، سونی نسل پنجم گلس‌های کمپانی کورنینگ را در نظر گرفته که در برابر بسیاری عوامل مقاوم است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

اکسپریا 10 پلاس

در حقیقت چیپست کلاس دیوایس‌ها را مشخص می‌کند. سونی هم به این موضوع پی برده و برای محصول خود از پردازنده سری ۶۰۰ کوآلکام سود جسته. به این ترتیب اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین بدون لگ و کندی اجرا می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید اعمال روزمره خود را انجام دهید. در کنار تراشه، مقدار حافظه نیز حائز اهمیت است. سازنده اکسپریا 10 پلاس را در دو ورژن تولید نموده که در مدل گران‌تر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۶ گیگابایت رم دریافت می‌کنید. در نتیجه کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه خواهید شد و حتی قادرید چند اپ و بازی را به‌صورت همزمان اجرا نمایید. درگاه میکرو اس‌دی هم به‌کار گرفته شده تا در صورت نیاز تا ۵۱۲ گیگابایت از آن بهره ببرید.

پلت‌فرم گوگل مهمان اکسپریا 10 پلاس شده و قابلیت‌های اسمارت فون ژاپنی را افزایش داده. در این ورژن تغییرات زیادی رخ داده که موجب بیش‌تر شدن سطح امنیت دستگاه شده و به‌لطف بهینه‌سازی‌های مختلف شاهد مصرف بسیار کم اکسپریا 10 پلاس از منابع سیستم هستیم. پس اگر به‌دنبال موبایلی با قدرت مطلوب هستید و محصولات سونی را می‌پسندید، این مدل را فراموش نکنید.

دوربین‌ها

اکسپریا 10 پلاس

ماژول دوربین دوگانه یکی از ترندهای دنیای گوشی‌هاست که در بسیاری از موبایل‌های بازار به‌چشم می‌خورد. اکسپریا 10 پلاس نیز از این ویژگی بهره می‌برد. به این ترتیب قادر به ثبت پرتره‌های حرفه‌ای هستید و می‌توانید عکس‌های خیره‌کننده‌ای ثبت کنید. سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تصاویری مملو از جزئیات می‌گیرند که بیش‌تر کاربران را راضی می‌نماید. یکی از دوربین‌ها نیز از نوع واید بوده و در نتیجه عکس‌برداری از مناظر و افق شهرها راحت‌تر خواهد شد. همچنین تولیدکننده دو برابر زوم اپتیکال را برای‌تان فراهم کرده تا بدون افت کیفیت روی سوژه زوم داشته باشید. سونی فلاش ال‌ای‌دی را هم تدارک دید تا در هنگام شب نیز به عکاسی بپردازید و تصاویر روشنی بگیرید. امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K هم فراهم شده تا کلیپ‌هایی باکیفیت ضبط نمایید.

دوربین سلفی اهمیت بسیار بالایی برای کاربران دارد و از این رو سونی از سنسور ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم نسبتا باز سود گرفته که تصاویری جذاب ثبت خواهد کرد. گفتنی‌ست این دوربین از نوع واید بوده و به این ترتیب در سلفی‌های دسته‌جمعی با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد و همه افراد در کادر جای می‌گیرند. اگر از طرفداران استوری و تماس‌های تصویری هستید، پس اکسپریا 10 پلاس را مدنظر داشته باشید. چراکه این اجازه را به شما می‌دهد تا با رزولوشن فول اچ‌دی به ضبط ویدیوها بپردازید.

سایر قابلیت‌ها

اکسپریا 10 پلاس

برای این‌که وقت‌تان تلف نشود و در زمان صرفه‌جویی کنید، سونی از تکنولوژی شارژ سریع بهره گرفته تا باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اکسپریا 10 پلاس در مدت زمان کمی فول‌شارژ شود. تولیدکننده ژاپنی امنیت دیوایس را با حس‌گر اثر انگشتی دقیق و سریع تامین کرده. در این صورت تنها صاحب گوشی قادر به آنلاک کردن موبایل خواهد بود. نگارش پنجم فن‌آوری بلوتوث نیز به‌چشم می‌خورد و امکان متصل کردن دو دستگاه بلوتوثی به‌صورت همزمان را به کاربر می‌دهد. از قلم نیفتد که اکسپریا 10 پلاس از دو درگاه سیم‌کارت سود می‌جوید و به فن‌آوری نسل پنجم اینترنت همراه مجهز شده. به این ترتیب با سرعت زیادی می‌توانید محتواهای مختلف را دانلود کنید و کارهای‌تان را بدون فوت وقت انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH