هواوی یک مرکز تحقیقاتی در حوزه امنیت سایبری در بروکسل افتتاح خواهد کرد

مقامات محلی بروکسل گفته‌اند که هواوی قصد دارد یک مرکز تحقیقاتی در حوزه امنیت اینترنت و شبکه‌های مخابراتی در این شهر تاسیس کند تا به رهبران کشورهای اروپایی کمک کند تا در برابر اقدامات ایالات متحده مبنی‌بر خطرساز بودن این شرکت در حوزه سایبری، ایستاده و مقاومت کنند. این مرکز که در روز سه‌شنبه افتتاح خواهد شد، به مشتریان هواوی این امکان را می‌دهد تا کدهای منبعی را که در شبکه‌ها و تجهیزات این شرکت قرار دارند، مشاهده و بازرسی کنند.

هواوی بزرگترین شرکت سازنده و تامین‌کننده تجهیزات مخابراتی و هم‌چنین تجهیزات اینترنت 5G در جهان است که مدتی پیش توسط کشور آمریکا متهم به جاسوسی از تجهیزات این کشور برای دولت کمونیسم چین، شد.

هواوی برای اثبات بی‌گناه بودن خود در برابر کشورهای اروپایی و ایستادن در برابر زورگویی‌های مقامات آمریکا، اقدام به تاسیس مراکز تحقیقاتی در حوزه امنیت شبکه و اینترنت کرد.

این غول فناوری در ماه نوامبر نیز یک مرکز در آلمان و یک مرکز تحقیقاتی آزمایشی در بریتانیا تاسیس کرد تا به کشورهای اروپایی این اطمینان خاطر را بدهد که به هیچ وجه در حال جاسوسی و یا سرقت اطلاعات از مردم و مقامات نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH