مشتریان سامسونگ اکنون می‌توانند به‌صورت مجازی با گلکسی S10 کار کنند

علیرغم نرخ پایین پیش‌سفارش پرچم‌داران گلکسی S10 در کره‌جنوبی، سامسونگ نسبت به تغییر این وضعیت امیدوار بوده و برای تشویق هرچه بیش‌تر مشتریان جهت خریداری هندست‌های این سری تلاش می‌کند. بدین منظور بهترین روش موجود این است که امکان استفاده آزمایشی از دستگاه را در اختیار مشتریان بالقوه قرار داده و با اطمینان‌بخشی نسبت به کیفیت بالای محصول، فرآیند خرید را برای مشتریان تسهیل نمود.

سامسونگ با انتشار یک اپلیکیشن جدید موسوم به Experience دقیقا همین کار را انجام داده است. کاربران اکنون با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی می‌توانند نسبت به دانلود برنامه سامسونگ اکسپرینس اقدام نمایند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا برخی ویژگی‌های اصلی سری گلکسی S10 را مورد ارزیابی قرار دهند.

تصاویری از اپلیکیشن سامسونگ اکسپرینس

البته کارکرد این برنامه با تجربه در دست گرفتن گوشی یکسان نیست؛ اما سناریویی مشابه حالت واقعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. چنان‌چه به منظور بررسی اسمارت‌فون گلکسی S10 نمی‌توانید به فروشگاه سامسونگ اکسپرینس مراجعه نمایید؛ در این‌صورت با دانلود اپلیکیشن Experience می‌توانید ویدیوهایی از بررسی اجمالی امکانات این اسمارت‌فون را تماشا کنید.

با این‌حال به‌خاطر داشته باشید که این برنامه حجم قابل‌توجهی دارد و پیش از دانلود آن از دسترسی به حدودا 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطمینان حاصل نمایید. براساس اعلام سامسونگ این اپلیکیشن برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S9، گلکسی S9 پلاس و گلکسی‌نوت 9 بهینه‌سازی شده است؛ با این‌حال بایستی بر روی سایر هندست‌های اندرویدی نیز قابل‌ استفاده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH