رونمایی از نسخه لگویی گلکسی فولد سامسونگ

چند هفته‌ای است که بحث گوشی‌های تاشو برندهای مختلف همانند گلکسی فولد، هواوی میت x و … ترند فضای مجازی شده است. حال شرکت اسباب بازی سازی لگو تلاش کرده با معرفی لگو فولد از این غافله عقب نماند.

لگو چندسالی است با بازسازی صحنه‌هایی از فیلم‌های مطرح هالیوودی و مسابقات هیجان انگیز فوتبال، محبوبیت زیادی را برای خود دست و پا کرده است و این بار با بازسازی یک محصول پر سر و صدای دنیای تکنولوژی، به صدر اخبار بازگشته است.

این شرکت محصول جدید خود را با نام لگو فولد معرفی کرده که به سبک گوشی گلکسی فولد سامسونگ است. لگو فولد به شکل یک کتاب سه بعدی است که بلوک‌های ساختنی لگو از داخل بیرون می‌زند.

اندازه این محصول جدید در حالت بسته، 5 اینچ و در حالت باز شده 11 اینچ است و برخلاف گلکسی فولد نیازی به یک باتری برای روشن ماندن در طول روز ندارد. عدم نیاز به باتری تنها مزیت لگو فولد نیست بلکه قیمت 69.99 دلاری آن در مقایسه با قیمت 1980 دلاری گوشی تاشو سامسونگ یکی دیگر از برتری‌های آن است.

اسباب بازی جدید لگو نشان از هوش سرشار مدیران بازاریابی این شرکت دارد که با عقب نماندن از قافله تاشدنی‌های دیجیتال، سعی در افزایش فروش محصولات خود دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH