۱۰ گوشی برتر سال 2013/ بهترین را انتخاب کنید!

best-cells

سال 2013 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا 10 محصول برتر در این سال را لیست کرده و از شما و کارشناسان زبده فناوری بخواهیم تا برترین مدل را انتخاب کنند و جایزه ویژه آی‌تی‌رسان را به آن اعطا کنیم. بدین خاطر، در نظر سنجی پایان مقاله شرکت کنید تا بهترین مدل‌ها از نظر خوانندگان را بشناسیم. هر مدل بسته به جایگاهی که به دست می‌آورد، حایز امتیاز 1 تا 10 خواهد شد و سپس با امتیازات مشابهی که کارشناسان ما به گوشی‌ها داده‌اند، تلفیق شده و برترین محصول 2013 را معرفی خواهیم کرد.

شما فکر می‌کنید کدام تلفن همراه، موفق به دریافت جایزه ویژه آی‌تی‌رسان در سال 2013 خواهد شد؟!

اپل آی‌فون 5s

iphone_5s_press_large_verge_super_wide

با آنکه اپل تغییر چندانی در ظاهر آی‌فون 5s خود ایجاد نکرد، اما با گنجاندن سنسور امنیتی اثر انگشت و همچنین بهره‌گیری از پردازنده ۶۴ بیتی، تحولات زیادی را در دنیای تلفن‌های همراه پایه ریزی نمود. 5s با بهره‌گیری از آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب iOS و رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی، از محبوب‌ترین گوشی‌های حال حاضر دنیاست.

اچ‌تی‌سی وان

HTC-one

طراحی زیبا یکی از شاخصه‌های اصلی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی است که نهایت تکامل آن را در مدلی چون وان مشاهده کردیم. این گوشی که طرفداران بسیار پر و پا قرصی در دنیا دارد، بدنه‌ای زیبا از فلز داشته و از نخستین دوربین اولترا پیکسل با نمایشگری فول اچ‌دی بهره می‌گیرد.

ال‌جی G2

lg-g2

این محصول خلاقانه ال‌جی با طراحی ویژه‌ای که داشت، توانست تا نگاه‌های بسیاری را به سمت خودش جلب کند. استفاده از کلیدهای پشتی، چیزی است که تا پیش از این در هیچ مدلی دیده نشده و از G2 تلفن همراهی منحصر به فرد ساخته است. نمایشگر با کیفیت 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 800 و دوربین با لرزش گیر اپتیکال، از ویژگی‌های بارز این محصول است.

ایسوس اینفینیتی 2

asus_padfone_infinity_2_32_gb_9

از دیگر تایوانی‌های مشهور در دنیا، کمپانی ایسوس است که در سال ۲۰۱۳، حضور نسبتا فعالی در دنیای هوشمندها نیز داشت. ایسوس با ارایه سری اینفینیتی، نشان داد که تبحر زیادی در ساخت گوشی‌های زیبا و در عین حال هوشمند دارد. این تلفن همراه فلزی، از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵ اینچ فول اچ‌دی بهره می‌گیرد و می‌توانید آن را به همراه یک استیشن خریده و تبدیل به تبلتش کنید!

سامسونگ گلکسی S4

s4

یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های تولیدی در دنیا، رده S سامسونگ است که طرفداران ویژه‌ای دارد. این رده از محصولات سازنده کره‌ای، با استفاده از برترین برنامه‌ها در کنار کیفیت مناسب سخت‌افزاری و نمایشگرهایی مثال زدنی، همیشه در بین بهترین محصولات رده بالای جهانی جای داشته است.

سونی اکسپریا Z1

sony-xperia-z-1

محبوبیت کمپانی سونی را نمی‌شود به این راحتی‌ها دست کم گرفت و وقتی این سازنده مطرح ژاپنی به سراغ ساخت دستگاهی چون اکسپریا Z1 می‌رود، این شهرت به اوج خودش می‌رسد. تلفن همراهی با دوربین 20.7 مگاپیکسلی که در بین اندرویدی‌ها یک رکورد محسوب می‌شود و با قابلیت‌هایی خاص همچون ضد آب بودن و نمایشگر فول اچ‌دی ۵ اینچ با بدنه‌ای از فلز و شیشه، Z1 را تبدیل به محبوب قلب‌ها کرده است.

موتورولا موتو ایکس

motorola-moto-x-1

این محصول موتورولا که با سر و صدای نسبتا زیادی پای به دنیای گوشی‌های همراه گذاشت، از امکانات نرم‌افزاری جالبی همچون لمس از راه دور بهره می‌گیرد. موتو ایکس دارای رنگ‌بندی بسیار متنوعی است و با استفاده از یک نمایشگر 4.7 اینچی اچ‌دی و دوربین 10 مگاپیکسلی، طراحی دوست داشتنی‌ای نیز دارد.

گوگل نکسوس 5

nexus-5

کار ساخت پنجمین محصول از سری محبوب نکسوس گوگل را ال‌جی بر عهده گرفت. این گوشی به دلیل استفاده از اندروید خالص، به روز ترین نسخه از این سیستم عامل (کیت کت) را بر روی خود می‌بیند که با تجهیز به اسنپدراگون 800، مدلی بسیار قدرتمند است. از دیگر مشخصات این دستگاه که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد، می‌توان به دوربین با لرزش‌گیر اپتیکال و نمایشگر فول اچ‌دی با IPS پلاس اشاره کرد.

نوکیا لومیا 1020

nokia-1020

تنها نماینده ویندوز فونی حاضر در بین ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۳، متعلق به نوکیاست، سازنده‌ای که با ملحق شدن به مجموعه مایکروسافت، بیش از پیش در دنیای ویندوز فون‌ها غرق خواهد شد! نوکیا 1020 یکی از شاهکارهای این سازنده فنلاندی تا به امروز است. این گوشی از لنز با کیفیت کارل زایس استفاده می‌کند و توانایی گرفتن عکس‌هایی خارق العاده با کیفیت 41 مگاپیکسل را داراست.

هواوی اسند P6

huawei-p6-2

محصول باریک و زیبای کمپانی هواوی که تنها 6.2 میلی‌متر ضخامت دارد، از زیباترین گوشی‌های تولیدی تا به امروز است. این دستگاه از چیپست اختصاصی هواوی بهره می‌گیرد و از یک نمایشگر 4.7 اینچی با دوربین پشتی ۸ و دوربین جلویی ۵ مگایپکسلی استفاده می‌کند. P6 علی‌رغم جثه نحیفی که دارد، از یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و در ۳ رنگ سفید، مشکی و صورتی به بازار عرضه شده است.

[divide style=”2″]

حال نوبت شماست، برترین را انتخاب کنید!

[polldaddy poll=7677686]

83 در مورد “۱۰ گوشی برتر سال 2013/ بهترین را انتخاب کنید!”

    1. سینا فرامرزیان

      آقا تو که هیچی از گوشی نمی فهمی چرا نظر میدی؟من الان خودم هواوی p6 دارم که چند جا بردم نشون دادم گفتن 1میلیون و 800 قیمتشه!گوشی s4mini کجا 1میلیون و 800قیمتشه؟درسته s4mini فورجیه ولی کیفیت صفحه نمایش گوشی s4mini حدود 256پیکسل در اینچ هست ولی هواوی p6 حدود 308پیکسل در اینچ هست!دوربینشون هم درسته هردوتا 8 مگاپیکسله اما دوربین p6 امکانات بیشتری داره!پردازنده گوشی s4mini دوهسته ای مدل کرایت با فرکانس 1.7گیگاهرتز هست!ولی پردازنده هواوی p6 چهارهسته ی 1.5گیگاهرتز هست.رم(یا همون رام) گوشی s4mini دقیقا 1.5گیگ هست ولی رم(یا همون رام) هواوی p6 دقیقا 2گیگ هست.دوربین جلو گوشی s4mini حدود 2 مگاپیکسله ولی دوربین جلوی هواوی p6 حدود 5مگاپیکسله.باز گوشی s4 رو با هواوی p6 مقایسه می کردی یه چیزی.

      1
      2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH