کانسپتی از گلکسی اس 5 که بسیار شبیه به یکی از پرچمداران یک کمپانی متفاوت است!

طراح حسن کایماک که اغلب طراحی کانسپت‌های مدلهای ساخت برند اچ تی سی را انجام می‌دهد، اینبار کانسپتی از گلکسی اس 5 طراحی کرده که در یک نگاه تنها چیزی که به ذهنتان نمی‌آید سامسونگی بودن آن است. این کانسپت دارای طرح لبه به لبه و دو اسپیکر در جلو(درست به مانند اسپیکرهای بوم ساوند اچ تی سی)، قاب فلزی، گوشه‌های گرد و پورت یو اس بی دو رو است.

این کانسپت مجهز به تاچ ویز 5 و اندروید کیت کت است و بجای نوار اعلانات در صفحه قفل، نوتیفیکیشن‌ها زیر تصویر کاربر ظاهر می‌شوند. این طرح از دستورات صدایی نیز پشتیبانی می‌کند.

قطعا گلکسی اس 5 به این شکل نخواهد بود و شاید تنها در فلزی بودن بدنه شباهت‌هایی داشته باشد. در زیر تصاویری از این کانسپت را می‌بینید:

1[divide]

2[divide]

3[divide]

4[divide]

5[divide]

6[divide]

7

7 در مورد “کانسپتی از گلکسی اس 5 که بسیار شبیه به یکی از پرچمداران یک کمپانی متفاوت است!”

  1. عکس اولی رو نگاه کنید جوری طراحی شده که انگار با htc one max ازش عکس گرفتن از سنسور اثر انگشت زیر دوربین معلومه این طرح هم دقیقا one هست با لبه های گرد تر

  2. من هم برای شما خوشحالم که به آرزوی خودتون رسیدید.واقعا تبریک میگم.راستی اگه کاری داشتید.میتونید به ایمیلم بفرستید…………………….

  3. سامسونگ با بدنه فلزیییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!! البته از جنس پلاستیک شبه فلز خخخخخخخخخخخ ههههههههههههههههه
    سامسونگ کپی کن از این کارا بلد نیست اگر هم بکنه با این بدنه بی کیفیت کنونی که گوشی گالکسی 4 اش دوروبر 1500 هست برای کلاه گذاشتن سر مشتریا قیمت رو نجومی میبره بالا گرچه به خاطر کیفیت پایین ساختش به قیمت های منطقی اپل نمیرسه و اگر هم اونطور باشه کسی که میخواد یه گوشی با اون قیمت بخره 100دصد یکمیم میذاره روش یه آیفون میخره مثال خودم یا دوستام البته من خودم سونی دارم و سونی رو هزاران برابر بهتر از سامکسونگ کپی کن میدونم

  4. اگه 5 اینچی باشه، قشنگه!
    یکم باید ایده اش تراش بخوره تا بدرخشه.

    ولی حیف سامسونگ از این ذوق ها نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH