iphone_battery

پشتیبانی اپل از آیفون‌های مجهز به باتری‌ متفرقه!

آیفون‌هایی که توسط تعمیر کننده‌های متفرقه به باتری‌هایی غیر از باتری اصلی شرکت اپل مجهز شده‌اند، از این پس در بخش‌های پشتیبانی رسمی اپل یعنی Genius Bar و Apple Authorized Service Providers اجازه دریافت خدمات دارند. تا پیش از این، چنین آیفون‌هایی از هر نوع پشتیبانی تعمیراتی از سوی مراکز رسمی شرکت اپل محروم بودند. این خبر را برخی از منابع آگاه به رسانه‌های معتبر مخابره کرده‌اند و هنوز به طور رسمی از سوی اپل منتشر نگردیده است.

این خبر خیلی مهمی برای انجام تعمیرات در رابطه با آیفون است، به خصوص برای کاربرانی که تا پیش از این از باتری‌های متفرقه برای آیفون خود استفاده می‌کردند و اکنون دیوایس‌شان به مشکلی برخورده‌ که نیاز به تعمیرات اساسی دارد. در چنین شرایطی، قطعا پشتیبانی رسمی خیلی بهتر از تعمیرات متفرقه است، البته به شرطی که امکان دسترسی به Genius Bar و AASP را داشته باشید.

اگر تعمیرات مورد نظر شما مربوط به باتری متفرقه آیفون‌تان نباشد، متخصص‌های رسمی اپل این اجازه را دارند که مطابق معمول و بدون در نظر گرفتن باتری آیفون شما، خدمات تعمیراتی لازم را با همان نرخ عادی به شما ارایه بدهند. این می‌تواند شامل تعمیرات صفحه نمایش، بورد منطقی، میکروفون‌ها و باقی قطعات دیوایس بشود.

iphone_battery

اگر تعمیرات مورد نظرتان مربوط به باتری دیوایس باشد، گروه متخصص این اجازه را دارد که با همان نرخ معمول خود، باتری متفرقه را با یک باتری اصلی ساخته شده توسط شرکت اپل تعویض نماید. گفتنی است که قبل از انجام این کار، مهندسین رسمی تعمیرات موظف هستند که شارژ باتری متفرقه را تا ۶۰ درصد یا کمتر از آن خالی کنند و سپس اقدام به تعویض باتری نمایند.

اگر به هر دلیلی از قبیل شکستگی یا گم شدن قطعه‌ای خاص، مهندسین تعمیراتی شرکت اپل نتوانستند باتری متفرقه را بدون صدمه زدن به باقی بخش‌ها از جای خود بیرون بکشند، به مشتری اجازه داده می‌شود که با پرداخت هزینه‌ای مشخص آیفون خود را با یک آیفون جدید تعویض کند.

گفته می‌شود این تغییرات به زودی در تمام مراکز تعمیرات و پشتیبانی رسمی اپل در سرتاسر جهان اعمال گردد. با این حال، اپل همچنان از ارایه خدمات به آیفون‌هایی که بورد منطقی، میکروفون‌ها، پورت‌های لایتنینگ، جک‌های هدفون، دکمه‌های سخت‌افزاری، سنسورها و برخی دیگر از قطعات‌شان متفرقه باشد، خودداری می‌نماید. گفتنی است که اپل در سال ۲۰۱۷ در اقدامی مشابه، قوانین سخت‌گیرانه خود در مورد ارایه پشتیبانی به آیفون‌های مجهز به صفحه نمایش‌های متفرقه را نیز تقلیل داده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH