اسپاتیفای در طراحی جدید خود به انتقادات کاربران پاسخ مثبت داد

با توجه به این‌که سرویس‌های برتر پخش موسیقی در حال‌حاضر دارای ویژگی‌های یکسانی هستند، محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی یعنی اسپاتیفای تغییرات و بهبودهایی را در طراحی خود اعمال کرده است. اما هنگامی که یک سرویس اینترنتی، ویژگی‌های ساده و بیشتر استفاده‌شده توسط کاربران را در مسیرهای پیچیده با دسترسی سخت قرار می‌دهد، ریسک بزرگی برای خود خریده و کاربران خود را از دست می‌دهد.

این مورد به تازگی در طراحی جدید اپلیکیشن اسپاتیفای، به چشم می‌خورد. در آخرین تغییرات این سرویس، گزینه تکرار یا همان Repeat که در بخش Now Playing (موسیقی در حال پخش) قرار داشت و یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها برای تکرار یک موسیقی به شمار می‌آمد، از رابط کاربری این اپ حذف شده است.

البته این گزینه به طور کامل حذف نشده و از طریق منوی بالا در گوشه سمت راست، قابل دسترسی است. اما این اقدام شرکت بزرگ اسپاتیفای موجب ناراحت شدن کاربران این سرویس شد و کاربران با ابراز ناراحتی خود در شبکه‌های اجتماعی باعث شدند که این شرکت به این تغییر بحث برانگیز واکنش نشان دهد.

اسپاتیفای هم در جواب این کاربران گفته که همه چیز به روند عادی خود برگشته و دکمه تکرار در جایگاه سابق خود، یعنی در کنار کنترل‌های موسیقی در حال پخش، قرار گرفته است.

با توجه به تغییراتی که نسخه آخر اسپاتیفای در اپ استور و گوگل پلی تجربه کرده است، این نسخه از اسپاتیفای دارای مزایا و معایب خاصی بوده است. البته یکی دیگر از تغییرات خوب در این نسخه از برنامه، اضافه شدن گزینه قلب به اینترفیس اسپاتیفای است که این گزینه در سمت چپ نام هنرمند و یا موسیقی قرار دارد و با استفاده از این گزینه می‌توانید موسیقی یا هنرمند محبوب خود را به لیست اسپاتیفای اضافه کنید. البته این گزینه قبلا در قسمت ایستگاه‌های رادیویی و پلی‌لیست‌ها قرار داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH