انتشار رندرهای سه بعدی از گلکسی نوت 10

تا زمان معرفی گلکسی نوت 10 توسط سامسونگ چند ماهی باقی مانده‌است اما پس از رونمایی رسمی از خانواده گلکسی S10، انتشار اطلاعاتی درباره گل سرسبد گوشی‌های این شرکت آغاز شده و ما شاهد انتشار رندرهای سه بعدی جذابی از از آن هستیم.

این رندرهای منتشر شده بر اساس اطلاعاتی است که تا کنون درباره نوت 10 به بیرون درز کرده است بنابراین دید خوبی درباره طراحی آینده این گوشی به ما می‌دهد.

پرچمداری با دوربین چهارگانه

یکی از برجسته‌ترین شایعات درباره بالارده جدید سامسونگ، حضور دوربین چهارگانه در پشت این گوشی است که چینش آن همانند نسخه 5G گلکسی S10 خواهد بود. سامسونگ دوربین اصلی این نسخه از پرچمدار جدیدش را به سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و لنزی با دو گشودگی f/1.5 و f/2.4، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوم این گوشی به لنز تله‌فوتو برای زوم دوبرابر، سومین دوربین نیز به لنز فوق عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه مجهز شده است که یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی آن را برای ثبت تصاویر عریض همراهی می‌کند.

هنوز مشخص نیست سامسونگ قصد دارد از همین مشخصات دوربین در نوت 10 بهره ببرد یا کمی آن‌ها را بهبود ببخشد. همچنین ما نمی‌دانیم موقعیت و شکل سنسور ضربان قلب و فلاش دوربین چه تغییراتی خواهند کرد اما طراحان از خود خلاقیتی نشان داده و هر دوی آن را دایره‌ای به تصویر کشیده‌اند.

نمایشگر حفره‌ای برای جای‌گیری دوربین سلفی

از زمانی که سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای Infinity را معرفی کرده، مشتریان این شرکت منتظر مشاهده آن‌ها از نزدیک هستند. با توجه به این که هنوز قرار گرفتن دوربین‌های سلفی زیر نمایشگر ممکن نشده است، این حفره بهترین گزینه موجود برای طراحی گوشی‌های تمام صفحه است.

احتمالا همانند گلکسی S10 پلاس، در این گوشی نیز شاهد دوربین سلفی دوگانه خواهیم بود اما شاید سامسونگ دست به حرکتی عجیب بزند و شاهد اولین گوشی با دوربین سلفی سه‌گانه باشیم! اما این کار واقعا اسراف است.

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

ما در گلکسی s10 شاهد دومین گوشی بعد از میت 20 پرو با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش بودیم و انتظار می‌رود نسخه بهبود یافته آن را در نوت 10 شاهد باشیم. علاوه بر این که قرار دادن این سنسور در زیر نمایشگر به جای قرارگیری در پنل پشتی، باز کردن قفل صفحه را آسان‌تر می‌کند، از لکه شدن دوربین نیز جلوگیری می‌کند. گرچه با این فناوری اگر این حسگر از کار بیفتد برای تعمیر آن مجبور به تعویض کامل نمایشگر خواهید بود که از لحاظ اقتصادی اصلا به صرفه نیست.

اما باید بدانید که به این راحتی‌ها سنسور مورد نظر خراب نمی‌شود و سامسونگ با انجام تست‌های مختلف روی نمایشگر گلکسی s10 خیال کاربرانش را از دوام این حسگر راحت کرده است.

آیا طراحی گلکسی نوت 10 از نظر شما قابل قبول است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH