۱۰ فبلت برتر سال 2013/ بهترین را انتخاب کنید!

best-phablets

سال 2013 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا ۱۰ محصول برتر در این سال را لیست کرده و از شما و کارشناسان زبده فناوری بخواهیم تا برترین مدل را انتخاب کنند و جایزه ویژه آی‌تی‌رسان را به آن اعطا کنیم. بدین خاطر، در نظر سنجی پایان مقاله شرکت کنید تا بهترین مدل‌ها از نظر خوانندگان را بشناسیم. هر مدل بسته به جایگاهی که به دست می‌آورد، حایز امتیاز 1 تا 10 خواهد شد و سپس با امتیازات مشابهی که کارشناسان ما به فبلت‌ها داده‌اند، تلفیق شده و برترین محصول 2013 را معرفی خواهیم کرد.

شما فکر می‌کنید کدام تبلت، موفق به دریافت جایزه ویژه آی‌تی‌رسان در سال 2013 خواهد شد؟!

آلکاتل وان تاچ Hero

alcatel_hero_8020_1

کمپانی فرانسوی آلکاتل را بایستی یکی از آن نوستالژی‌های خاطره انگیز در کشور ما دانست که در روزهای نخستین ورود تلفن همراه، بسیار محبوب بود. حال این کمپانی در سال ۲۰۱۳ با سرمایه‌گذاری گسترده در بخش هوشمندها، دوباره به این بازار بازگشته و Hero یکی از بهترین ساخته‌های این سازنده با قدمت است. نمایشگر ۶ اینچی آن از وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و طراحی زیبا، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری، از دیگر شاخصه‌های این محصول آلکاتل به حساب می‌آیند.

اچ‌تی‌سی وان مکس

HT_htc_one_phone_jtm_131014_16x9_992

نخستین فبلت ساخت اچ‌تی‌سی، شباهت بسیار زیادی به مدل محبوب وان دارد. این دستگاه کاملا فلزی، اولین فبلتی است که از سنسور اثر انگشت در زیر لنز دوربین بهره گرفته و با نمایشگر 5.9 اینچی و فول اچ‌دی خود، یکی از غول‌های با کیفیت بازار لقب گرفته است. دوربین اولترا پیکسل، باتری 3300 میلی‌آمپری و پردازنده اسنپدراگون 600 از دیگر مشخصات این غول تایوانی به حساب می‌آیند.

ال‌جی G Flex

g flex

ال‌جی در سال ۲۰۱۳ محصولات خلاقانه‌ای را به بازار عرضه کرد که G Flex را می‌توان سرآمد تمامی آن‌ها دانست. مدلی با نمایشگر خمیده ۶ اینچی که در نوع خود یک دستگاه بی‌بدیل است. قاب پشتی این گوشی به شکلی طراحی شده که قابلیت خود ترمیمی دارد و باتری قدرتمند ۳۵۰۰ میلی‌آمپری آن همچون نمایشگر، به صورت خمیده طراحی شده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۰۰ از دیگر ویژگی‌های این فبلت نوظهور هستند.

ایسر Liquid S2

Acer-Liquid-S2-01

شاید ایسر کمپانی چندان مشهوری در بخش گجت‌های همراه نباشد اما فبلت Liquid S2 این سازنده به نام چینی، از امکانات فوق‌العاده‌ای بهره می‌گیرد که توانایی فیلم‌برداری 4K یکی از آن‌هاست. نمایشگر ۶ اینچی، وضوح تصویر فول اچ‌دی داشته و از اسنپدراگون ۸۰۰ به عنوان موتور محرکه استفاده می‌کند. باتری با توان ۳۳۰۰ میلی‌آمپر هم وظیفه تامین نیروی این دستگاه غول پیکر را بر عهده دارد.

ایسوس فون پد نوت 6

FonePad

ورود رسمی ایسوس به بازار فبلت‌ها، با فون پد نوت ۶ رقم خورد. دستگاهی که از یک قلم استایلوس بهره می‌گیرد و به همین خاطر کارایی‌های ویژه‌ای دارد. این فبلت ۶ اینچی، مجهز به یک نمایشگر فول اچ‌دی بوده و در قلب آن از پردازنده اتم اینتل استفاده شده است. باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری به همراه توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی، از دیگر مشخصه‌های بارز این فبلت هستند.

سامسونگ گلکسی نوت 3

note 3

به یقین سامسونگ یکی از پایه گذاران اصلی در دنیای فبلت‌هاست که سری نوت این کمپانی در این بخش، پیش قدم است. حال آخرین محصول از این سری مشهور یعنی گلکسی نوت ۳، با دریایی از امکانات، پای به عرصه فبلت‌ها گذاشته و برای همه رقبا شاخ و شانه می‌کشد. این فبلت از پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس در نسخه N9000 و چیپست اسنپدراگون ۸۰۰ در N9005 استفاده می‌کند. نمایشگر 5.7 اینچی با فناوری Super AMOLED عرضه شده و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری و دوربین با توانایی فیلم‌برداری 4K از دیگر توانایی‌های این فبلت هستند.

سونی اکسپریا زد اولترا

sony-xperia-z-ultra-black-

بی‌تردید اکسپریا زد اولترا، یکی از مشهورترین کالاهای تولید شده در سال ۲۰۱۳ بود که به واسطه طراحی خاص با ضخامت بسیار کم 6.5 میلی‌متر، لقب کمر باریک‌ترین فبلت را نیز از آن خود کرد. نمایشگر 6.4 اینچی این غول ژاپنی، کیفیت بسیار بالایی دارد و از قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول، بایستی به ضد آب و گرد و غبار بودن آن اشاره کرد. لازم به ذکر است این محصول سونی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۰ در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می‌گیرد.

لنوو K900

Lenovo-K900

کمپانی لنوو یکی از مطرح‌ترین سازندگان لپ‌تاپ در دنیا است که سرمایه‌گذاری زیادی را هم به تازگی در بخش گجت‌های همراه کرده است. K900 محصولی تمام فلزی و شیک از این شرکت بوده که در آن از هسته‌های اتم ساخت اینتل استفاده شده است و نمایشگر 5.5 اینچ و فول اچ‌دی آن، کیفیت مسحور کننده‌ای دارد.

نوکیا لومیا 1520

nokia-lumia-1520

عنوان نخستین فبلت ویندوزفونی دنیا را بایستی به 1520 داد، محصولی که با ویژگی‌های بسیار عالی خود، طرفداران زیادی هم در بین کاربران پیدا کرده است. این فبلت ۶ اینچی، از نمایشگر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد و با استفاده از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۰ و سیستم عامل روان ویندوز فون، تجربه فوق‌العاده‌ای را به کاربر خود عرضه می‌کند. از دیگر مشخصات منحصر به فرد این فبلت نوکیا، بایستی به باتری بسیار قدرتمند ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد.

هواوی اسند میت

Huawei-Ascend-Mate-weiss-Frontseite

این فبلت غول پیکر ساخت هواوی، در اوایل سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد که بیشتر از همه به واسطه قیمت مناسب و باتری استثنایی خود با توان ۴۰۵۰ میلی‌آمپر، مشهور گشت. اسند میت از پردازنده ۴ هسته‌ای هواوی بهره می‌گیرد و با استفاده از ۲ گیگابایت رم، به خوبی از پس اجرای اکثر برنامه‌ها در نمایشگر 6.1 اینچی خود بر می‌آید.

[divide style=”2″]

حال نوبت شماست، برترین را انتخاب کنید!

[polldaddy poll=7677932]

51 در مورد “۱۰ فبلت برتر سال 2013/ بهترین را انتخاب کنید!”

  1. فقط نوت 3بقیه رو ببوس بذار کنار…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….فقط نوت3

  2. سلام به همه دوستان عزیزم.لطفاً ابتدا باسیستم عاملهای مختلف وگوشیهایی که راجبشان نظر میدهید کارکنید.سپس نظربگذارید تا بدون تعصب و حقیقی باشد.من قبلاً نوت ۳داشتم.الان لومیا۱۵۲۰.هردو خوبند.ولی از نظر سیستم عامل ویندوزفون فوق العاده است.چه از نظر امنیت وچه از نظر سرعت.

  3. قابل توجه کسایی که گلکسی نوت 3روقبول ندارن بایدبگم ازنزدیک ندیدن وهرچی عشقشون کشیده نوشتن واین بی انصافیه خداییش خودتون داشتین اینومیگفتین

  4. من خودم نوت3 دارم به نظر من که عالیه و جنس بدنش هم بااینکه پلاستیکی هست ولی خوبه تازه خیلی خوشگله.

  5. سلام خدمت دوستان.من خودم نوت 3 دارم نمیخوام بگم بهترین فبلت دنیاست ولی چیز بدی تا حالا ازش ندیدم.هم سرعتش خوبه هم کیفیت تصویر دوربین و ….اونایی که میگن این برند بهتره یا اون بهتره اول تحقیق کنن بعد بیان جلو بعد اولا تفاوت اصلیشون تو سیستم عاملشونه وگرنه نرم افزار که میشه داخلش ریخت.تو قلم s pen خیلی کارایی داره که بعضی وقت ها خودم هنگ میکنم.دوربین با کیفیتی داره 4k ولی حجم فیلمبرداری زیاد هستش و هر سری 5 دقیقه بیشتر فیلمبرداری نمیکنه و هر دستگاهی قابلیت پخش اونو نداره.ولی درکل سامسونگ از نظر من شاید بهترین نباشه ولی برنند خیلی خوبیه و هیچ ایراد خاصی نداره.
    با تشکر از شما

  6. گوشی فقط نوت 3. والسلام.
    ویندوز مارک اول و زوم و … مشکل داره . نوکیا تو نرم افزار مشکل داره.و … نوت نوت نوت فقط 3

  7. عاغا اینجا چرا همه زد سامسونگن؟
    درسته که گوشیهای سامسونگ ارزش خرید بالایی ندارن ولی انصافا کل محصولات سامی یه طرف سری نوت یه طرف واقعا اینجا داره نسبت به نوت ٣ بی انصافی میشه !!!
    دیگه همه سابتهای تخصصی نوت ٣ رو بهترین فبلت معرفی کردن بعد اونوقت اینجا ………
    فکر نکنم نوت ٣ به جز جنس بدنه تو چیز دیگه ای نقص داشته باشه البته مدل LTE

    1. عزیزم برو تو جی اس ام ارنا ببین تو لیگ جهانی کی اول شده بعد بیا طرفداری سامی پلاستیکو بکن ببین نوت 3 حتی به 8 تا هم نرسیده
      فینال هم بین 1520 و 1020 برگزار شده و 1520 برترین گوشی دنیا شده

      1. اولا که من طرفداری برندی رو نمیکنم فقط چیزی رو گفتم که به نظرم درسته
        بعدشم هیچوقت از روی نظرسنجی بهترین گوشی یا فبلت انتخاب نمیکنن چون همه جای دنیا افراد متعصب هست بلکه با بررسی تخصصی گوشی ها یا فبلتها مشخص میشه چه گوشی یا فبلتی بهترینه و فکر نکنم تو بین فبلتها تا حالا نوت ٣ تو بررسی با فبلت دیگه ای شکست خورده باشه. چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری
        در ضمن اینو در نظر بگیرین که تو این نظرسنجی شما به گوشی رای میدین نه به شرکت سازندش

      2. داداش اونجا که شما گفتید از بین کاربران خود سایت نظر سنجی شده ونظرات دیگران
        همه هم میدونید اروپا عاشق ویندوز هستن والا نوکیا 520 کجا ونوت 3 شما
        وجالبه بدونی از نوکیا 6نماینده وسامسونگ 12 تا سونی 6 ال جی واپل 3تا موتورلا واچ تی سی 1 نماینده بوده که همه از نوکیا اول ودوم وال جی مشترک با نوکیا سوم نکسوس 5 ال جی جالبه

      3. ببخشید لیگ جهانی کیلویی چند لیگ فقط باند بازیه. چقدر ساده اید شما. مگه میشه سامسونگ که اصلا فبلت رو اختراع کرده جز 8 برند برتر نباشه.واقعا که در عجبم از سادگی شما.نوت 3 چشم حسودا رو در آورده. اگه می خوای پول جمع کنم از فک وفامیل بفرستم برات تا یکی بخری اینقدر مغرضانه حرف نزنی.

    2. همه رای هایی که به سامسنگ داده میشه از روی تعصب بی جا هست
      دگمه پایین نوت 3 گیر داره باطری های بعضی مدلها ایراد داره و بعد از 2 ماه باد میکنه و بیش از حد داغ میکنه

      1. من نوت 3 دارم خدا شاهده اصلا دکمش مشکل نداره این تهمت دشمناست. دیگه گیرای بی خودی بسه….

      2. یعنی فقط نوت3 هیچ کدوم از شایعاتی هم که برای
        باتری یا دکمه هم ش میگن درست نیست
        پرچم نوت بالاست

    3. طرفدارای سامسنگ به غیر از اینکه کپی میکنن تحریف هم میکنن کجا تو همه سایتها نوت 3 اول شده اگه روی کاغز باشه توی تست هایب نرم افزاری که گند تقلب سامسنگ درو مده اگه تو یوتیوب مقایشه نکسوس5 با نوت 3 ببینی یدونه تست برنده شدن نوت 3 نمیبینی
      اگه حتی نکسوس4 هم یه مدت دست بشه باهاشکار کرده باشی بعد نوت3 بدن دستت متوجه میشی تو همه چی کنده تو عوض کردن منوها از نکسوس4 عقب میمونه هالا ببین نکسوس5 چهقدر رونتره

        1. بچه اول دبستان بلده کاغذو بنویسه تازه یکی دوتا دیگه هم داری به معلمت بگو یادت بده

    4. تنها سایت ایرانی که دیدم بی طرف هست و رای مردمو دست کاری نمیکنه همیشه تو سایتهای ایرانی با دست کاری سامسنگ رای میاره و طرفدارای گوشی های دیگه رو بیشتر پیامهاشو تاید نمیکنن تا همه ببینن همه یشه هم صداشون دراومده حتما میدونید کدوم سایتو میگم اسمشو نمیارم تا تبلیغ سایتش نشه

    5. به عرض سلام خدمت دوستان عزیز به نظر منم نوت3 حرف اول میزنه وبا دریای از امکانات از جمله قلم هوشمند دوربین با کیفیت بی انصافیه بخوایم به مدل دیگه ای رای بدیم

  8. اگر بخواهیم گول تبلیغات را نخوریم باید به تجربه وکارایی تبلت نگاه کنیم تبلت لنووا 3000 که حتی در لیست شما نیست میخوام مطالبی برای عاقلان و فن آوران بیان کنم این تبلت اگر گارانتی ان را که متاسفانه حدود دوست هزار تومان بابت آن میپردازیم رابی خیال بشیم چون اصلا خرابی درکارش نیست وباقیمت مناسب ششصد هزار تومان بهترین است من گارانتی این تبلت راشکستم حدود 14گیگا رم در اختارم گذاشت وبا4هستهای بودن آن وسرعت بالایش 287 اپلیکشن که دوتا بازی بیشتراز یک گیگوقوی ترین نرمافار های آموزشی را دانلود وراحت وبدون هنگ کردن استفاده میکنم

    اگر شما هم از این تبلت دارید واز پیام دان ممنوع وحافظه پرشده خسته شدید با من تماس بگیرید جیمیل مرا ایتیرسان دارد

  9. دوستان نوت3 یک فبلت کاملا بی کیفیته!!
    جنس بدن هاش از بقیه بدتر
    حس منتقله اش بدتر
    سرعتش کمتر
    دوربنشم بهترین نیست!
    تو جی اس ام ارنا با جامعه اماری 20000 تا الان تو نیمه نهایی لومیا 520
    لومیا1020
    و لومیا1520 با نکسوس5 هستند که نکسوس هم داره میبازه!
    این است قدرت وینفون

    1. ببخشید چرا اطلاعات اشتباه می دید.نمی تونید بخرید حداقل مردم رو گمراه نکنید. نوت 3 بهترین فبلت جهانه بدون شک .هرکی یه هفته با این فبلت کار کنه قید گوشی های دیگه رو می زنه.رم 3 گیگ همراه با پردازنده2.3 هیچ جای کندی رو واسه نوت 3 نذاشته. جنس بدنش هم خیلی بهتر از نوت 2 شده وبدون شک بهترین فبلت جهان انتخاب میشه.

  10. سلام.من خودم نوت3دارم ووووووووووووووووووووووووووووووووووووواقعا کارش 20 هست و همه چی تمومه.فقط قیمتش خدایش بالاست.وگرنه از نظر فنی عاللللللللللللللیه.

  11. همه برندها دارن گوشی ها و فبلت هاشونو به آرامی افزایش سایز صفحه نمایش میدن تا بتونن سال بعد با جذابیت صفحه نمایش بزرگتر همواره مشتری هاشونو داشته باشن چون به زودی فبلت و گوشیها یکی خواهند شد و اندازه حداکثری برای یه گوشی و فبلت حدود 7 اینچ در نظر گرفته شده که سونی اکسپریا زد اولترا به این ابعاد زودتر از بقیه نزدیک شده و یه گوشی با ابعاد جلوتر از زمان خودش تولید کرده که ضد آب هم هست و باریکترین گوشی هست که از چیپست اسنپ دراگون 800 داره و یکی از نکات مهم برای من دوام باطری در حالت استندبای هست که مانند G2 در حالت استندبای 800 ساعت شارژ نگه میداره

  12. سلام ,,,عاشق برند سونی ام ,,,,و متنفر از برند سامسونگ (البته ببخشین)بدون شک نوت 3 حریفاش رو با خاک یکسان میکنه و قدرت بی چون و چرا در بین این فبلت هاست,,,بعد از اون لومیا1520 خودنمایی میکنه و واقعا گل کاشته( واقعا فهمیدم کار این فبلتم درسته),,و جایگاه سوم رو به نظرم زد الترا میگیره,,,اینم بگم پولم رو جمع کردم و تا چند روزه دیگه یه زد وان و یه زد الترا(به دلیله احتیاجم) میخرم البته شاید لومیا رو خریدم,,,,,آخرین حرفمم اینه که حرف اول آخر رو معمولا علاقتون نسبت به برند مد نظرتون میزنه

  13. من نمیگم این سرتره اون بهتره فبلت فقط فلان .این حرف ها فقط نشون میده که بنده دارم رو هوا حرف میزنم.اگه میگم 1520 و نوت 3 نگیم این از اون برتره اون از این چون 2 تا عالین و شکی درش نیست.یکی طرفدار اندروید و سامسونگ.یکی طرفدار لومیا وینفون.یکی میگه صفحه نمایش این بهتره یکی میگه تاچ ویز اون بهتره.در کل این رو هوا حرف زذن ها فقط تاپیک رو از لحاظ کیفی میاره پایین.بذارین اگه یکی اود تو این تپیک اگه هیچی هم نمیدونست وقتی این پنجره رو بست با دست پر بره

      1. جی فلکس رو هنوز هیچ کس از نزدیک ندیده چه برسه باهاش کار کرده باشه.پس چه جوری میشه در موردش نظر داد ؟!!!

  14. تو سایتهای معتبر دنیا lumia 1520 بعنوان با کیفیت ترین فبلت سال معرفی شده. این فبلت فقط از نظر جنس بدنه بهترین نیست بلکه از نظر سخت افزار داخلی هم یه حرکت به جلو از طرف نوکیا محصوب میشه و در بازار فبلتها یه اتفاق جدید محصوب میشه. مییشه گفت از هر نظر این فبلت بهترین هست. من ندارمش ولی به محض امدن با هر قیمتی که باشه (چون ارزششو داره) میخرمش.
    مرسی از اینکه جواب میدین.:)

  15. اگر بخوایم بدون تعصب نظر بدیم به ترتیب بهترین فبلت نوت 3، بعد زد اولترا و بعد از اون وان مکس هست
    بقیه هم در سطح های پایین تری قرار میگیرن

    1. پس خدا رو شکر که بدون تعصب نظر دادین….بنظر بنده اول نوت 3 بعد نوکیا 1520 هست که تو اکثر نظر سنجیا نوت با 43 درصد و 1520 با 35 تا 37 درصد دوم است.

  16. من بهترین فبلتو گلکسی نوت3 رو انتخاب کردم از هر لحاظ از مابقی رقبا سر تره. فبلت فوق العاده ای است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH