انتشار تصاویر ثبت شده توسط دوربین اسمارت‌فون‌های سری هواوی P30 با بزرگ‌نمایی خیره‌کننده

طی ماه‌های اخیر، منابع مختلف به انتشار اطلاعاتی پیرامون پرچم‌داران آینده هواوی P30 و P30 پرو پرداختند. در واقع نسخه پرو پرچم‌دار هواوی حداقل در 2 مجموعه تصویری قابل مشاهده است و یک سری از این تصاویر توسط رسانه‌ها منتشر شده و به چاپ رسیده است.

پوسترهای مربوط به هواوی P30

با این وجود تا این لحظه پیرامون دوربین زوم پریسکوپی پرچم‌دار جدید هواوی اطلاعات اندکی موردتایید قرار گرفته است. این مشخصه ظاهرا ویژگی شاخص هندست‌های آینده هواوی خواهد بود. حتی با وجود انتشار تصاویری نظیر عکس شهر بارسلونا با بزرگ‌نمایی 5 برابری یا تصویری از ماه توسط هواوی همچنان نمی‌توان با قطعیت آن‌ها را به اسمارت‌فون P30 و دوربین پریسکوپی جدید آن منتسب کرد.

پوسترهای هواوی P30

اکنون هواوی و مشخصا یو چنگ‌دانگ؛ مدیرعامل این کمپانی مجددا به رسانه‌های اجتماعی روی آورده و به کمپین بازاریابی RewriteTheRules# ادامه می‌دهند. اطلاعات اخیر کسب شده مجموعه‌ای از بنرهای رسمی از قبیل نمونه پیش‌تر منتشر شده در ماه فوریه را شامل می‌شوند. این بنر به برگزاری رویداد معرفی محصولات سری P30 در شهر پاریس طی روز 26 مارس اشاره دارد.

پوسترهای هواوی P30

متاسفانه همانند اطلاعات پیش‌تر فاش شده واقعا نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که تصاویر به‌کارگیری شده در این بنرها مستقیما توسط دوربین زوم پریسکوپی جدید هواوی P30 به ثبت رسیده‌اند. یقینا برخی مناطق بزرگ‌نمایی شده تصاویر برای انتساب آ‌ن‌ها به یک دوربین موبایلی قانع‌کننده هستند؛ در حالی‌که این موضوع در خصوص سایر تصاویر نظیر اسکی‌باز معلق در هوا و آتشفشان در حال فوران چندان صادق نیست. با توجه به اطلاعات لو رفته انتظار می‌رود که دوربین جدید هواوی از مشخصه بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی چشمگیر 10 برابری برخوردار باشد.

اسمارت‌فون هواوی P30 پرو با رنگ‌های مشکی، صورتی شفقی و آبی شفقی

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و P30 پرو به ترتیب مجهز به دوربین‌های سه‌گانه و چهارگانه خواهند بود. دوربین اضافی هواوی P30 پرو احتمالا از یک حسگر TOF تشکیل خواهد شد. مشخصه‌هایی نظیر پنل اولد، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و ناچ قطره‌ای شکل احتمالا میان هر 2 هندست مشترک هستند. مدل پرو مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی خمیده است؛ در حالی‌که نسخه معمولی هواوی P30 از نمایشگر 6.1 اینچی تخت بهره می‌گیرد. همچنین احتمالا هر 2 هندست از تراشه مشهور کایرین 980 و احتمالا مودم 5000 5G کمپانی استفاده خواهند کرد. بعلاوه انتظار می‌رود این گجت‌ها از فناوری شارژ سریع 40 واتی نیز پشتیبانی نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH