چاقو کشی برای آیفون

چاقو کشی برای آیفون

iphoneknife

معمولاهدیه  در کریسمس خانواده ها با شادی و و خوشحالی همراه است ولی امسال در  آمریکا یک جوان 18 ساله که چندان از هدیه خود راضی نبود در اقدامی عجیب بر روی خانواده خود چاقو کشید!

این جوان که آلکساندر تورس نام داشت انتظار داشت تا برای هدیه سال نو یک ایفون 5 دریافت کند ولی پدر او با این مورد مخالفت کرد و در نتیجه کار به درگیری بسیار شدید الساندر و خانواده اش کشید. ماجرا تا حدی بالا گرفت که این پسر برای پدرش چاقو کشید و  در نتیجه کار به پلیس و بازداشت این جوان کشید.

نکته جالب این بود که پدر او برای سال نو برای آلسکاندر یک گوشی موبایل خریده بود ولی این هوادار اپل تنها به خاطر اینکه گوشی هدیه آیفون نبوده است اقدام عجیب یاد شده را انجام داد.در این درگیری برادر خوانده اینم پسر در بیمارستان بستری شد ولی پدر آلکساندر سالم ماند.

6 در مورد “چاقو کشی برای آیفون”

  1. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    تبلیغ جدید گوشی جی ال ایکسو دیدین!!! ما دنیارو متحول میکنیم … ما میخوایم قوانین بازی رو عوض کنیم !!!!!!!!!!!!!! انگار طرف دستش آیفون گرفته و کمپانیم کمپانی اپل هست!!! یاد مرد مرد گفتن اون سریال افتادم میگفت من مردم با تمسخر با یه حالتی میگفتن مرد!!!

    1. احتمالا از این پلاستیک کهنه های سامسونگ واسش خریده بوده!!!!
      بنده خدا حق داشته قاطی کنه…
      واسه شادی روح استیو جابز دعا کنیم که دنیا رو متحول کرد وگرنه باید الان به اسباب بازی های سامسونگ عادت میکردیم و الکی ذوق میکردیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH