گوگل هنوز یکی از مشکلات جدی اسمارت‌فون‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را رفع نکرده است

پیش‌تر در ماه دسامبر سال 2018 اعلام شد که تعدادی از کاربران اسمارت‌فون‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با مشکلی دست‌ به گریبان هستند و شخص حاضر در سمت دیگر مکالمه تلفنی قادر به شنیدن درست صدای آن‌ها نیست. گوشی‌های سری پیکسل به دلیل وجود چندین مشکل در بدو ورود به بازار بدنام هستند. برخی از این مشکلات به تدریج و با عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف شدند. احتمالا به‌خاطر دارید که گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL با مشکلات فراوانی روانه بازار شدند و یک موسسه حقوقی با اعلام فراخوان به کاربران مدل‌های 2017 پیکسل از آن‌ها خواست تا در طرح شکایت علیه شرکت‌های گوگل، ال‌جی و اچ‌تی‌سی مشارکت نمایند.

به گفته وب‌سایت Android Authority ظاهرا گوگل هرگز به‌دنبال رفع مشکل ارتباط تلفنی در دستگاه‌های پیکسل 2018 خود نبوده است. در انجمن‌های محصولات گوگل پست‌هایی پیرامون مشکلات هندست‌های پیشین منتشر شده است؛ اما کامنت‌های جدیدتر اخیرا و طی یک ماه گذشته ارسال شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که هنگام برقراری تماس تلفنی معمولی توسط کاربران گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL، شخص حاضر در سمت دیگر ارتباط صدا را به‌صورت متغیر و همراه با اکو، کلمات منقطع و حالت قطع و وصل دریافت می‌کند.

برخی راهنمایی‌ها جهت حل این معضل (نظیر بازگشت به تنظیمات کارخانه، رفتن به حالت ایمن (Safe Mode) یا تغییر اتصال شبکه از 4G به 3G) نیز در زمینه حل مشکل کلیه کاربران ناکارآمد بوده‌اند. این وضعیت توپ را مستقیما به زمین گوگل می‌اندازد. امیدواریم که با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آینده نزدیک، کلیه مخاطبان تماس‌های تلفنی برقرار شده توسط دستگاه‌های معیوب بتوانند صدای مالکان دستگاه‌های پیکسل را به‌صورت واضح و شفاف دریافت نمایند.

1 در مورد “گوگل هنوز یکی از مشکلات جدی اسمارت‌فون‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را رفع نکرده است”

  1. اون قسمتی که نوشته در سال 2017 یه موسسه حقوقیباا اعلام فراخوان به کاربران مدل‌های 2017 پیکسل از آن‌ها خواسته تا در طرح شکایت علیه شرکت‌های گوگل، ال‌جی و اچ‌تی‌سی مشارکت نمایند ..شر محضه اگه راست می گید یه لینک از این خبر شکایت بذارید این قدر خبرهای چرت نذارید تو سایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH